امام جمعه بجنورد گفت: یادواره ی 835 شهید دوران دفاع مقدس و 14 شهيد گمنام 16بهمن ماه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي در دهمين جلسه شوراي اداري بجنورد با بیان اینکه واكسينه كردن جامعه در برابر آسيب هاي دشمنان يكي از مسئوليت هاي مهم و اصلي افراد در اين جامعه است، افزود: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بجنورد با اشاره به اينكه فرهنگ مقاومت را بايد همانند اقتصاد مقاومتي در جامعه نهادينه كرد ، افزود: نسل جوان پيام ها و درس هاي بزرگ شهداي 8 سال دفاع مقدس را با آگاهي و به صورت صحيح به آيندگان معرفي كنند تا ياد شهدا و توصيه ها و پيام هاي آنان از ياد نرود .

فرماندار بجنورد در ادامه از تمام دستگاه های اجرایی ، خواستارهرچه باشكوه تر برگزارشدن بزرگداشت شهدا در 16 بهمن ماه سال جاری شد.

ثمینی نیز با تبریک ایام ماه ربیع و هفته وحدت گفت: بنیان گذار جمهوری اسلامی وحدت را بهترین اقدام در راستای تحکیم و تقویت مسلمانان عنوان کرد.

وی تشکیل ستاد یادواره شهدای 8 سال دفاع مقدس در استان ،پی گیری جذب اعتبارات سال 93 توسط دستگاه های اجرایی و فرهنگ سازی، ارائه پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع را از مصوبات این جلسه عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.