رییس ستاد اقامه نماز طی تقدیر نامه‌های جداگانه‌ای از وزیر کشور و وزارت کشور در پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نورانی اقامه نماز قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز در راستای فعالیت‌های ذاتی این ستاد با تشکیل هیات‌های ارزیابی در سطح مرکز و استان‌ها و بر اساس شاخص‌های نظام برنامه ریزی نظارت و ارزیابی عملکرد هر یک از دستگاه‌های اجرایی در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 92 وزارت کشور را از حیث کسب امتیاز لازم در مجموع فعالیت‌های ستادی، استانی و پیشرفت نسبت به سنوات قبل شایسته تقدیر دانست.

در همین راستا طی لوح جداگانه‌ای از سوی این ستاد ، از رحمانی فضلی وزیر کشور به جهت همکاری ارزشمند در پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز تقدیر به عمل آمد.

در این تقدیر آمده است: توفیق خدمتگزاری به نماز نور چشم پیامبر اکرم (ص) بالاترین هدیه الهی است ، پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می‌کنید،  بزرگترین پس‌انداز ،و حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می کنید بهترین بیمه ها است.

رئیس ستاد اقامه نماز از همه مسئولان و دست اندرکاران امر نماز در وزارت کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: امید است تلاش‌های به عمل آمده همراه با سلامتی و سعادتمندی مرضی خداوند متعال قرار گرفته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار