کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از برد تیم ملی مقابل عراق گفت: بازیکنان تیم ملی در آن شرایط آب‌و‌هوایی بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کی‌روش به مدت 70 دقیقه تیم دوم را در زمین گذاشته بود که این بازیکنان خوب کار کردند. براین اساس تیم ملی از پشتوانه خوبی برخوردار است.

مظلومی در ادامه بیان کرد: به نظرم این بازی محک خوبی برای بازیکنان جدید تیم ملی بود و نشان دادند که می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.

وی درباره اینکه تیم ملی در بازی‌های آسیایی به موفقیت می‌رسد یا نه بیان کرد: تیم ملی بازیکنان با تجربه خوبی دارد که می‌توانند به تیم ملی در راه قهرمانی در آسیا کمک کنند. اگر بازیکنان در بازی مقابل حریفان غفلت نکنند و شرایطشان را حفظ کنند آن وقت تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا به موفقیت برسد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

مظلومی درباره بازی‌های تدارکاتی کم تیم ملی عنوان کرد: متأسفانه تیم ملی، بازی تدارکاتی خوبی انجام نداد اما بازیکنان تیم ملی در کوران مسابقات بودند و اردوی خوبی هم در آفریقای جنوبی داشتند. همچنین تیم ملی خیلی زود به محل مسابقات در استرالیا رفته‌ است که به این موضوع می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد.

مظلومی در ادامه بیان کرد: شرایط آب‌و‌هوایی استرالیا با کشورمان فرق می‌کند. براین اساس تیم ملی به موقع به استرالیا رفته است وی درپایان درباره حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا، خاطر نشان کرد: گروهی که ایران در آن قرار گرفته سخت است. قطر تیم قدرتمندی است. اگر تیم ملی بتواند بازی اول مقابل بحرین را ببرد در روحیه‌اش تآثیر می‌گذارد و امیدوار به صعود خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مجتبی از خرم اباد
۱۴:۳۷ ۱۴ دی ۱۳۹۳
این برد تاثیر مثبتی در روحیه تیم ملی داشت

مخصوصا با ورود اشکان دژاگه و قوچان نژاد و جهان بخش تیم ملی هم بهتر بازی کرد
آخرین اخبار