کارگردان "تابو" گفت: هیات انتخاب نباید در مورد فیلمی که هنوز در مرحله اولیه است و کارهای فنی آن تمام نشده نظر بدهد.

خسرو‌معصومی، کارگردان فیلم "تابو" در خصوص راه نیافتن فیلمش به بخش سودای سیمرغ به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: زمانی که داور بین‌المللی شانگهای بودم فیلمهایی به جشنواره راه پیدا می کردند که ساخت آنها به پایان رسیده بود اما در جشنواره فجر فیلمهایی ناتمام در مراحل تولید، حضور دارند و این جریان قانونی و منطقی نیست.

وی ادامه داد: فیلم نوعی حس است و جای این سؤال است که چطور هیات انتخاب فیلم‌هایی که هنوز در مرحله اولیه است و کارهای فنی آنها تمام نشده به جشنواره راه دارند و  چطور اینگونه فیلم‌ها را لمس و حس کردند؟ پس طبق قانون و منطق نباید اینگونه فیلمها را دید و در مورد آنها نظر داد.

این کارگردان اظهار داشت: با راه نیافتن فیلم "تابو" به بخش مسابقه به تعدادی از بازیگران جدید و با استعداد هم لطمه خورد چون صاحبنظران و اهالی فن بعد از دیدن فیلم به طور قطع بازی خوب آنها را مورد نقد و بررسی قرار می دهند.

وی بیان کرد: فیلم "تابو" در اکران عمومی باز خورد خوبی از خود نشان می دهد و نتایج عواملی که با عشق در این فیلم کار کردند در آن موقع مشخص می‌شود.

معصومی، در پایان گفت: آیا انصاف و منطق و قانون این است فیلمی که یکسال به طور مداوم و با جدیت روی آن کار شده از بخش مسابقه جا بماند و فیلمی که مدتی پیش کارش را شروع کرده و هنوز نیمه تمام مانده به جشنواره راه پیدا کند؟


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار