آریایی نژاد گفت: متاسفانه بیمه‌های تکمیلی از هیچ دستوری تبعیت نمی‌کنند و این درحالی است که ادامه چنین روندی اجرای طرح‌هایی مانند طرح تحول سلامت را در ادامه راه با چالش‌های زیادی مواجه می‌سازد.

احمد آریایی‌نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در بسیاری از مواقع شاهد عملکرد مبهم بیمه‌ها هستیم و همین امر نگرانی زیادی را در جامعه پدید آورده است واقعیت آن است که امروزه مردم از عملکرد بیمه‌های تکمیلی ناراضی هستند و به عبارتی سطح خدمات بیمه تکمیلی تعریف درستی ندارد.

وی گفت: متاسفانه بیمه‌های تکمیلی از هیچ دستوری تبعیت نمی‌کنند و ادامه چنین روندی اجرای طرح‌هایی مانند طرح تحول سلامت را در ادامه راه با چالش‌های زیادی مواجه می‌سازد.

وی تاکید کرد: متاسفانه امروزه بیمه‌های تکمیلی تنها به سود خود می‌اندیشند و در فکر کسب درآمدهای خود هستند این درحالی است که تعداد زیادی از افراد تحت پوشش این بیمه قرار دارند اما از خدمات مطلوب این بیمه بی‌بهره‌اند.

وی با بیان اینکه بیمه در کشور خود نیازمند درمان است، خاطر نشان کرد: میزان درآمدها و نحوه پوشش‌دهی خدمات در فعالیت‌های بیمه‌ای به درستی تعریف نشده و هر سازمان بیمه‌ای خود به صورت مستقل عمل کند در حالی که برای بهبود وضعیت سلامت در کشور نیاز است تا بیمه‌ها همراهی لازم را با وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی داشته باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.