نیروهای امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر استان به دو نفر حادثه دیده که در میان برف و کولاک شدید در راه های فرعی استان گرفتار شده بودند امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت : حادثه نخست درمحور زنجان - تهم رخ داد که یک نفرخانم باردار در برف و کولاک گرفتار شده بود

آقاجانلو افزود: این حادثه مربوط به امدادرسانی و گرفتار شدن خانم باردار در برف و کولاک در 40 کیلومتری جاده زنجان – تهم رخ داد .

وی ادامه داد : بلافاصله نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای عوارضی زنجان – قزوین با یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند و باتلاش مجدانه توانستند خانم باردار را سالم به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال بدهند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمراستان زنجان به حادثه دوم اشاره کرد و گفت : این حادثه در محور آزاد راه زنجان –قزوین کیلومتر60 واقع در 15 کیلومتری جاده فرعی روستای ارهان از توابع ابهر رخ داد .

آقاجانلو اظهارکرد : نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر ابهر با یک دستگاه آمبولانس به روستای ارهان اعزام وموفق شدند خانمی که بر اثر سکته مغزی در در برف و کولاک گرفتارشده بودند نجات بدهند .

وی از رانندگانی که قصد تردد از محورهای استان را دارند خواست تا خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر امکانات ایمنی مجهز سازند

آقاجانلو با اشاره به ضرورت همکاری مردم با نیروهای امداد رسان جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: شهروندان می توانند با شماره 112 تماس گرفته و حوادث را برای امدادرسانی به جمعیت هلال‌احمر اطلاع دهند.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: امداد رسانی ، برف ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.