گروهی از جمهوری خواهان مخالف " هیلاری کلینتون " صفحات حذف شده از کتاب رنگ آمیزی با موضوع وی را منتشر کردند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی ؛ این شبکه روسی در خبری نوشت : سال گذشته یک کتاب رنگ آمیزی با موضوع " هیلاری کلینتون " منتشر شد . اخیرا گروهی از جمهوری خواهان مخالف وی عنوان کرده اند که کتاب منتشر شده دارای " صفحاتی حذف شده " است . در این صفحات به صحنه اعتراف کلینتون به اشتباه در مورد حادثه بنغازی ( حمله به سفارت آمریکا در لیبی و کشته شدن سفیر و دو دیپلمات دیگر آمریکایی ) و نیز فشردن دکمه" ریست " در روابط واشنگتن با روسیه توسط وی اشاره شده است . 

شرکتی که توسط مشاوران میت رامنی ، نامزد سابق و جمهوری خواه ریاست جمهوری تاسیس شده در وب سایت خود نوشت : « به نظر می رسد برخی صفحات از  نسخه اصلی کتاب رنگ آمیزی " هیلاری کلینتون " حذف شده است . اما نگران نباشید ؛ ما این صفحات را پیدا می کنیم و در مکان اصلی خود در کتاب قرار می دهیم . » 

یکی از تصاویر حذف شده زمانی را نشان می دهد که کلینتون خواستار فشردن دکمه "ریست " روابط با روسیه می شود که اندکی بعد مشخص می شود وی قضاوتی نادرست درباره روسیه و اقدامات و تصمیمات ولادیمیر پوتین داشته است . 




یکی دیگر از صحنه هایی که از این کتاب حذف شده ، زمانی است که  هیلاری کلینتون در مقابل نمایندگان کنگره مشغول اعتراف به اشتباهاتی است که در قبال حادثه حمله به سفارت ایالات متحده در بنغازی داشته است . وی در پاسخ به این سوال نمایندگان که می پرسند : آیا می پذیرید که با وجود تامین کامل مالی و امنیتی ، تنها اهمال و غفلت وزارت خارجه منجر به کشته شدن سفیر و دو دیپلمات دیگر کشور شد ، می گوید : اکنون دیگر چه تفاوتی دارد که این مسئله را بپذیرم یا نپذیرم ؟ 

این شرکت وابسته به حزب جمهوری خواه آمریکا از همه مردم خواسته است با انتشار این صفحات حذف شده از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ، اقدام عوامل انتشار را در حذف برخی صفحات به چالش بکشانند . 



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار