مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار احزاب وتشکلهای باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

حجت‌الاسلام قیومی: در اصلاح‌طلبان تحمل شنیدن حرف‌های یکدیگر را داشته باشند

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: اصلاح‌طلبان باید قبل از نفی کردن، تحمل شنیدن حرف‌های یکدیگر را داشته باشند و بر اساس واقعیات، امکانات، مردمی که داریم و حتی بر اساس قانون اساسی عمل نماییم؛ نباید برای خودمان یک فکری بکنیم و بعد با درهای بسته مواجه شویم

 بیانیه/آیا زمان محاکمه سران فتنه نرسیده است؟
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با انتشار بیانیه‌ای به سخنان مطهری واکنش نشان داد.

فروزنده :مشکلات اقتصادی با اتکا به توانمندی داخلی حل‌ می‌شود

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی با اتکای به توانمندی داخلی کشور حل می‌شود و می‌خواهیم که دولت در این ریل حرکت کند.

الهیان :آمریکا به اندازه بودجه دولت ایران سالانه خرج زرادخانه‌های خود می‌کند

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس هشتم گفت: ایالات متحده به اندازه بودجه دولت ایران سالانه خرج زرادخانه هسته‌ای خود می‌کند و با این شرایط به خود اجازه می‌دهد در مسئله هسته‌ای ملت ایران را تحت فشار قرار دهد.

رئوفیان: وارد بحث سرلیستی "محسن رضایی" نشده‌ایم

سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: این انتظار از "محسن رضایی" به عنوان شخصیتی تأثیرگذار هست که حضور پیدا کند، اما نسبت به چگونگی حضور وی وارد بحث نشده‌ایم و در حال حاضر درباره کلیت انتخابات بحث داریم.

حجت الاسلام محمدیان: توسعه علوم انسانی باید به دور از نگاه منفعت‌طلبانه و مبتنی بر نیازهای کشور باشد
توسعه علوم انسانی در دانشگاه‌ها باید به دور از نگاه منفعت‌طلبانه و مبتنی بر نیازهای کشور و طبق اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغ شده توسط رهبر معظم انقلاب باشد.


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:همگرایی اصولگرایان مسیر خوبی را طی می‌کند/لزوم تجدید نظر دولت در برخی سیاست‌ها
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با توجه به اظهارنظرهای اخیر برخی از دولتمردان گفت: تجدید نظر دولت در برخی سیاست ها ضروری است.

کاکوئیی: تظاهرات بحرین نقطه پایان حکومت دست نشانده آل‌خلیفه را ترسیم می‌کند
استاد دانشگاه علوم انتظامی با بیان اینکه حکومت بحرین از ساده‌ترین اصول اداره حاکمیت بهره‌ای نبرده، گفت: حکومت این کشور در راستای حمایت از غرب و منفعل ساختن خود از مردمش خود را منفور ساخته و تظاهرات اخیر مردم این کشور نقطه پایان حکومت دست نشانده بحرین را ترسیم می‌کند.


خرازی :متولی ندا نیستم!/کسانیکه آقای "هاشمی" را ترور شخصیت کردند امروز مدعی وی هستند
سفیر اسبق ایران در فرانسه گفت: برخی کار را در هشت‌ سال ریاست‌جمهوری آقای‌ خاتمی به جایی رساندند که پس از آن کسی جرأت نمی‌کرد در این مملکت اسم دوم‌ خرداد را بیاورد. همان کسانی که آقای "هاشمی" را ترور شخصیت کردند الان مدعی ایشان هستند. عالیجناب سرخ‌پوش را چه کسی نوشت؟

قدیری‌ابیانه : برخی با تخریب اصولگرایان در صدد فریب افکار عمومی هستند
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی با تخریب اصولگرایان در صدد فریب افکار عمومی هستند، این اقدام نه تنها علیه اصولگرایان بلکه علیه مردم است، چرا که مردم حق دارند اطلاعات صحیح داشته باشند.

بیادی: حق زیر پا گذاشتن آرمان‌های انقلاب را نداریم
دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: هزینه‌هایی که برای استقلال نظام پرداخت کردیم بسیار بالا بوده است به همین دلیل حق زیرپا گذاشتن این هزینه‌ها را نداریم.

ولایتی: سیاست حمایت از تروریسم از منطقه فراتر رفته است
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیستم مخرب حمایت از تروریسم از منطقه فراتر رفته و به نقاط دیگر مانند فرانسه سرایت کرده که ما از این امر متأسفیم و آن را محکوم می‌کنیم.

حبیبی: کاندیداتوری در انتخابات مجلس یک مسئله شخصی است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در کشور ما هر کس حق دارد در صورتی که واجد شرایط باشد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شود و ما حق نداریم برای کسی تعیین تکلیف کنیم که نامزد بشود یا نشود.

احمدی: جهادگران سفیران کارو مروج اقتصاد مقاومتی مناطق مختلف کشور هستند
مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: نقش اردوهای جهادی حلقه وصل بین روستائیان و دولت و آشنایی این اقشار مستضعف با ساز و کار‌ها و روند اداری امور است.

نگاهداری: توانمندی داخلی برگ برنده مذاکرات است
معاون نظارت و راهبردی اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر معتقد باشیم که توان داخلی قدرت چانه زنی ما را در عرصه‌های بین المللی افزایش می‌دهد، این تفکر منجر به اقتدار می‌شود

کواکبیان: نظریه مردم‌سالاری دینی می‌تواند برای نظام‌سازی سیاسی در جهان مورد توجه قرار بگیرد
دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به این که مردم‌سالاری روی دیگر سکه اسلام است، اظهار داشت: هر دموکراسی نیازمند انتخابات مردمی است و هر انتخاباتی نیازمند رقابت سیاسی و هر رقابتی نیازمند وجود احزاب و تشکل‌های سیاسی است

باهنر: ایران به جزیره ثبات منطقه تبدیل شده است
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام برای برهم زدن وحدت اسلامی بین مسلمانان گفت: آنان تلاش می‌کنند با تحریک احساسات جوانان زمینه توهین آنان به مذاهب یکدیگر و ترویج خشونت را فراهم کنند.

انبار‌لویی: آرمان استقلال علمی در فناوری هسته‌ای
عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مذاکرات هسته‌ای منبعث از استقلال ملی کشور است و موضوع این مذاکرات، دفاع از استقلال علمی و ملی کشور است.

آیت‌الله علم‌الهدی: القای خط کشی‌ از سوی برخی اصولگرایان ریزشی
امام جمعه مشهد مقدس گفت: عناصری که به عنوان اصولگرا مطرح بوده و در فتنه 88 ریزش کردند نباید امروز به تقویت خط کشی‌ها بپردازند؛ قلعه نظام دروازه بزرگی به نام مردم‌سالاری دارد که عوامل دشمن از آن وارد می‌شوند، در نتیجه باید از این دروازه حفاظت کنیم.


انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار