رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: من با هیچ یک از اصلاح طلبان اختلاف نظر ندارم و برای انتخابات مجلس آینده در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد سرلیستی اصلاح طلبان اظهارنظر کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا عارف" رئیس بنیاد امید ایرانیان عصر امروز در حاشیه همایش اصلاح طلبان با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به احتمال سرلیستی خود از جناح اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دهم گفت: همه اصلاح طلبان به صورت بالقوه سرلیست محسوب می‌شوند.
 
وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا برای ریاست مجلس دهم برنامه‌ریزی کرده است یا خیر اظهار داشت: از الان نمی‌توان وارد بحث ریاست مجلس شد و اولین گام پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات این مجلس است.  
 
عارف در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر اختلافاتش با سایر اصلاح طلبان بیان داشت: من نه تنها با هیچ یک از اصلاح‌طلبان که حتی با اصولگرایان هم اختلاف ندارم.
 
عارف در ادامه در پاسخ به سوالی درباره نطق جنجالی مطهری در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که در چارچوب آیین نامه داخلی اجازه اظهارنظر به نمایندگان را بدهند و برخورد فیزیکی در شان مجلس نیست.  
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص مسئله رفع حصر سران فتنه خاطر نشان کرد: مسئله رفع حصر باید از طریق شورای عالی امنیت ملی و به صورت قانونی حل و فصل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، عارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار