جوانمرد گفت: پژوهشکده کشاورزی به عضویت انجمن آسیایی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های کشاورزی (AAACU) درآمد.

جوانمرد سرپرست پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: کمک به افزایش تأثیرگذاری برنامه‌ها در سیاست‌ها و تحقیقات کشاورزی و تدوین و ترویج برنامه‌ها و سیاست‌های این حوزه، عضویت پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در انجمن آسیایی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های کشاورزی (AAACU) محقق شد. 
 
وی افزود: پژوهشکده کشاورزی تنها پژوهشکده کشاورزی در ایران است که یکی از اهداف خود را در برقراری ارتباطات بین‌المللی در راستای تبادل دانش و فناوری در حوزه کشاورزی و دامپروری بنا نهاده‌است. 
 
جوانمرد تصریح کرد: امید است با به عضویت درآمدن پژوهشکده در انجمن آسیایی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های کشاورزی (AAACU) بتوانیم زمینه‌های مساعدی را برای ارتقای روابط علمی بین‌المللی در گرایش‌ها و موضوعات مختلف کشاورزی و دامپروری برای همکاران فعال در این بخش فراهم آوریم. 
 
وی اظهار داشت: انجمن آسیایی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های کشاورزی (AAACU) از سال ۱۹۷۲ میلادی رسما «کار خود را آغاز کرد. دفتر این انجمن در دانشگاه Los Banos فیلیپین است و در حال حاضر ۵۲ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی از ۱۶ کشور آسیا از جمله کره و ژاپن عضو این انجمن هستند. 
 
جوانمرد خاطرنشان کرد: کمک به افزایش تأثیرگذاری برنامه‌ها در سیاست‌گذاری تحقیقات کشاورزی، تدوین و ترویج برنامه‌ها و سیاست‌هایی که مؤسسات عضو را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری می‌رساند، ایجاد ارتباط قوی بین مؤسسات و شرکت‌های خدمات کشاورزی، و تبادل تجربه بین اعضا، از جمله اهداف این انجمن است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار