امیرسرتیپ دوم ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش شهادت سردار رشید سپاه اسلام محمدعلی الله‌دادی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ امیرسرتیپ دوم ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش شهادت سردار رشید سپاه اسلام محمدعلی الله‌دادی را تبریک و تسلیت گفت.
 
در این پیام آمده است: شهادت هنر مردان خدایست که این هنر را از بزرگ معلم ایثار و شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در مدرسه ولایت آموختند.
 
دانش آموختگانی که سال‌های سال در تلاش برای فراغت از دنیای مادی خطرات و حوادث بسیاری را به جان خریدند و در نهایت ثمره این مجاهدت‌ها را دریافتند و به فیض شهادت نائل شدند.
 
چه شیرین است جشن فراغت از تحصیل همرزمان دلاورمان که به فیض شهادت نائل شدند و چه تلخ است دوری و فراغ از این عزیزان برای ما جاماندگان، جاماندگانی که همواره چشم امید به شهادت دارند و انتظار می‌کشند. که مصداق آیه شریفه «در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند» (احزاب: 23)
 
اینجانب شهادت شهید سردار محمدعلی الله‌دادی، یادگار دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و مدافع حریم امامت و ولایت را به ملت شریف ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهید و تمامس همسنگران جبهه مقاومت و ایثار تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.