«سید عباس عظیمی» مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ، در پیامی درگذشت «احمد محسن پور»، هنرمند پیشکسوت روشندل و از اعضای این موسسه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  «سید عباس عظیمی» مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، در پیامی درگذشت «احمد محسن پور»، هنرمند پیشکسوت روشندل و از اعضای این موسسه را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
انالله و انااليه راجعون
با دریغ و افسوس فراوان با خبر شدیم که «احمد محسن پور» هنرمند پیشکسوت روشندل و از مفاخر موسیقی خطه شمال ایران، دار فانی را وداع گفته و به جوار رحمت حق پيوستند. بدون شک خبردرگذشت این هنرمند برای این جانب و همه دوستدارانش چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.
آن بزرگوار از برجستگان هنر موسیقی و به تعبیری مشعل دار روشندل موسیقی مازندران بود، هنر تنها بعد زندگی وی نبود،فعالیت های آموزشی و پژوهشی وی خدمات ارزنده ای برای موسیقی مازندران و گیلان به ارمغان آورد. او در زمینه گردآوری، اجرا و آموزش ترانه های مازندران نقش پررنگی داشت و به یقین روی گشاده او هر مخاطبی را مجذوب خلق خوش خود می کرد. شاید فروتنی بی حد وی بود که سبب شد بسیاری در شهر های دیگر آن طور که باید اورا نشناسند، اما هنرمند به هنرش زنده است و مرگ برای هنرمند به سان تولدی دوباره است، «احمد محسن پور» در قلب همه هنر دوستان زنده خواهد ماند.
اينجانب تسليت صميمانه خود، همکاران، مدیران و سایر اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت را به خانواده این هنرمند فقید تقديم می‌دارم و به عالم هنر به ویژه هنرمندان عرصه هنرموسیقی و دوستان و نزدیکان آن بزرگوار تازه سفر کرده تسلیت عرض می‌كنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان سلامتی و صبر بر این مصیبت خواستارم.
با احترام
سید عباس عظیمی
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار