ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی از کار داوران حاضر در لیگ برتر انگلیس حمایت کرده و گفت: کار داوران بسیار دشوار است و همیشه در معرض فشار زیادی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، ژوزه مورینیو سرمربی چلسی هفته گذشته در کنفرانس خبری حاضر نشده و دستیارش را برای پاسخگویی به خبرنگاران فرستاد. او اولین باز حاضر به رویارویی با خبرنگران فرستاد.

او این بار حاضر به رویارویی با خبرنگاران شد و گفت: هفته قبل از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شده بودم و نمی‌توانستم خودم را با بازیافته و می‌توانم گفتگو کنم.

مورنینیو ادامه داد: باز هم تکرار می‌کنم کار داوران در لیگ فوتبال انگلیس بسیار دشوار است و آنان بطور مداوم تحت فشار قرار دارند. اما مشاهده می‌کنید اکثر تصمیمات آنان به زیان ما تمام شده و تیم چلسی را هم تحت تاثیر خود قرار داده است. من هیچوقت قصد ندارم صداقت داوران را زیرسوال ببرم، باید فکر تیم خودم باشم.

**تبریک مورینیو به سیتی بابت خرید بونی

چلسی هم یکی از مشتریان پر و پا قرص ویلفود بونی ملی پوش اهل عاج بود اما سرانجام این منچستر سیتی بود که توانست با مبلغ 28 میلیون پوند قرار دادی 4/5 ساله با این بازیکن امضاء کند.

تیم چلسی به دلیل قوانین فرپلی یوفا اجازه نداشت چنین مبلغی را خرج انتقال یک بازیکن جدید کند، به همین دلیل بود که چلسی از سوی یوفا 49 میلیون پوند جریمه شد.

مورینیو به مانوئل پیگیرینی همتای خود در تیم سیتی بابت خرید ویلفود بونی تبریک گفت و افزود: خرید خوبی بود، اما یک مهاجم تمام عیار به دست آورید.

اگر سیتی پول لازم را داشته، از سوی یوفا تحت فشار و محرومیت نبود پس خرید بسیار ایده‌آلی انجام داده‌اند.

اگر بونی برای سیتی بازی کند و ادین ژکو نیمکت نشین شود خیلی خوشحال خواهم شد.
لازم به ذکر است، چلسی در ماه ژانویه هم اجازه ندارد بازیکن جدید بخرد. این تیم همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مورینیو ، بونی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار