سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن پیش از دیدار برابر امارات گفت که استراحت اندک بازیکنان تیمش تأثیر قابل توجهی بر عملکرد آنها در این بازی نخواهد گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ژاپن مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها به مصاف امارات می رود.

خاویر آگیره سرمربی مکزیکی این تیم با اشاره به دو روز فرصت استراحت بازیکنان ژاپن گفت: ما در مورد زمان کم آماده سازی تیم، به جزئیات توجه نمی کنیم.

وی افزود: ما فقط دو روز فرصت استراحت داشتیم و خستگی بازیکنان کاملا بر طرف نشده است چون بازی آخر خیلی سخت بود.

آگیره ادامه داد: با وجود این انتظار داریم بازیکنان برای ارایه یک بازی منسجم و سرعتی برابر امارات ۱۰۰ درصد آماده شوند. روز گذشته تمرین سبکی انجام دادیم و امروز به ریکاوری بازیکنان پرداختیم تا برای بازی پر فراز و نشیب فردا آماده شوند.

سرمربی ژاپن اظهار داشت: در مورد انتخاب بازیکنان هیچ اولویتی وجود ندارد. مرحله یک چهارم نهایی است و ما فقط طبق برنامه با تیمی که در مقابلمان قرار دارد، بازی می کنیم. امارات بازیکنان خوبی دارد به طوریکه سه یا چهار نفر آنها بسیار خوب با توپ بازی می کنند و دروازه بانشان هم خوب است. اسم بردن از آنها منصفانه نیست ولی امارات تیم قدرتمندی است.

وی ضمن ابراز اطمینان از صعود ژاپن به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا خاطر نشان کرد: تیم ما فقط از خط دفاعی، دفاع نمی کند بلکه به عنوان یک تیم به دفاع می پردازد و اگر می خواهیم دروازه را بسته نگه داریم باید با انسجام بازی کنیم. ما از صفر شروع می کنیم و تمامی هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی در وضعیت یکسان به دنبال پیروزی هستند. باید ۹۰ دقیقه با تمرکز کامل و به هدف پیروزی بازی کنیم. به حریف احترام می گذاریم ولی برای پیروزی در این مسابقه به اندازه کافی قوی هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیمملی ، فوتبال ، جام ، ملتها ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار