شهردار قزوین گفت: در بودجه سال ۹۴ بیشتر به پروژه‌های عمرانی نیمه تمام توجه شده است و سعی می‌شود که در سال ۹۴ با توجه به بودجه اختصاص داده شده پروژه‌های نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ نصرتی اظهار داشت: با مشورت‌ها و رایز‌نی‌های انجام شده و همچنین با کارشناسی‌های دقیق سعی کردیم که همه جوانب را برای تخصیص بودجه لحاظ کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در قزوین عنوان کرد: زیرساخت‌ قزوین چه از نظر عمرانی و چه از نظر غیر عمرانی با کمبود مواجه است و برای برطرف کردن این موضوع باید همه مسئولان با یکدیگر همکاری و همدلی داشته باشند. 

شهردار قزوین با اشاره به نقش بسزای شرکت‌های صاحب سرمایه در پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره بیان کرد:از این پس باید شرکت‌های صاحب سرمایه را نیز برای پوشش نقص پروژه‌های نیمه کاره به کار بگیریم و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در کشور بین استان‌ها صحنه رقابتی به وجود آمده است، تصریح کرد: امروزه در تمام استان‌ها با تمام توان خود به دنبال این هستند که سرمایه‌گذاران را به استانشان جذب کنند و ما نیز باید این امر را بدانیم که جزو استان‌های الویت‌دار در بخش سرمایه‌گذاری هستیم و باید به این امر جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بودجه ، قزوین ، شهردار ، نصرتی ، الویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.