مدیر سینمای پردیس شکوفه گفت: طبق گفته غلامرضا فرجی 30 درصد بلیت‌ها به گیشه اختصاص دارد که در سال گذشته این قانون عملی نشد.

فرهاد رجبی مدیر سینمای پردیس شکوفه در خصوص آمادگی این سینما برای جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: نگهداری از سرویس پروژکتور، مجهز کردن سالن از جمله تعمیرات صندلی و همچنین تهیه دستگاه اطفاء حریق و صندلی‌ برای مردم در سالن انتظار جزء تمهیدات در نظر گرفته شده برای این سینما در این دوره از جشنواره است.

وی در خصوص در نظر گرفتن سانس فوق العاده در صورت استقبال زیاد مردم عنوان کرد: در صورت زیاد بودن متقاضیان و کسب اجازه از نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد در جشنواره فجر می‌توان سانس فوق العاده به مردم اختصاص داد.

رجبی اظهار داشت: تا کنون خرید بلیت‌ها خوب بوده است ولی عده‌ای از مشتریان نسبت به خرید بلیت گله‌مند بوده‌اند و اشکال را از سایت جشنواره فجر می‌دانند.

وی در ادامه گفت: سینمای پردیس شکوفه شامل سه سالن است که یک سالن آن به جشنواره فجر اختصاص یافته،‌ این سالن 450 صندلی ظرفیت دارد که در روز اول 100 صندلی پیش فروش شد و ظرفیت باقی مانده به صورت مرحله ای در سایت برای خرید باز می‌شود.

رجبی خاطرنشان کرد: طبق گفته غلامرضا فرجی 70 درصد بلیت‌ها به فروش اینترنتی و 30 درصد آن به گیشه اختصاص دارد،‌ در سال گذشته چنین قانونی وجود داشت اما بعد از شروع جشنواره گیشه، بلیتی برای فروش به مخاطبان ارائه نکرد.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.