نماینده مردم بروجرد گفت: حضور میسیونرهای سیاسی که برای شفای فتنه‌گران به ایران رفت و آمد می‌کنند نشان می‌دهد که فتنه‌گران از حمایت‌های داخلی نا‌امید شده و به کمک اجانب محتاج شده‌اند، لذا دستگاه‌های مسئول هشیاری به خرج دهند.

فتنه‌گران از حمایت‌های داخلی نا امید و دست به دامن اجانب شده‌اند
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در جلسه علنی امروز چهارشنبه (8 بهمن ماه) در نطق میان دستور خود گفت: ترس از قدرت نرم اسلام در جذب جوانان غربی است که آنها را وادار می‌کند نقاب از چهره برداشته و به ساحت مقدس پیامبر(ص) اهانت کنند.

وی ادامه داد: ناقض گویی ناشی از ترس غرب به گونه‌ای است که با اینکه پرداختن به موضوع هولوکاست را جرم می‌دانند، اهانت به بزرگ‌ترین سرمایه معنوی بشریت را آزادی بیان و مجاز می‌دانند، این اهانت را قویا محکوم کرده و اعلام می‌کنیم‌، ای جهان‌خواران منتظر باشید "جیش محمد (ص) قادمون".
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: آمریکا به دنبال آن است که از تحریم به عنوان عامل فشار و سلاح کشتار جمعی علیه ایران استفاده کند و اراده خود را از طرق مختلف جاری سازد، اما در داخل کسانی هستند که با ساده انگاری، نقشه دشمنان را تشخیص نداده و تلاش دارند دولت آمریکا را دولتی مثل دیگران تصویر کرده و سعادت ملت بزرگ ایران را ذیل نظم آمریکایی تعریف کنند.
 
بیرانوند اضافه کرد: عده‌ای سعی دارند دخالت‌های آمریکا را نبینند و تلاش دارند مردم را به دادن امتیاز به دشمن شرطی کنند؛ معلوم نیست با کدام تحلیل و با تکیه بر کدام جهان بینی به دنبال حساسیت زدایی و تطهیر چهره شیطان مجسم، آمریکا هستند.
 
این نماینده مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تأکید کرد: مذاکرات هسته‌ای متأثر از سیاست‌های توسعه گرا و تعامل سازنده آشفتگی ژنتیکی فراوانی دارد و توافقنامه عملا ناقص الخلقه و پر هزینه متولد شده است، لذا دولت از بقیه فرصت‌های نظام در مقابل آمریکا حفاظت کند و حدودی را که ملت معلوم کرده است، رعایت کند.

وی افزود: همچنین خطوط اعلامی حاکی از آن است که متعادل کردن بعضی عدم توازن‌ها، روح حاکم بر برنامه ششم است که ایده جالبی است البته اگر در عدم توازن اقتصادی خلاصه نشود.
 
نماینده مردم بروجرد با اشاره به بحث یارانه‌ها، اظهار داشت: دولت در بحث یارانه‌ها مجاز به اجتهاد نیست، قانون را در شناسایی افراد پردرآمد و حذف یارانه‌ها اجرا کند.
 
وی ادامه داد: حضور میسیونرهای سیاسی که برای شفای فتنه‌گران به ایران رفت و آمد می‌کند نشان می‌دهد، فتنه‌گران از حمایت‌های داخلی نا‌امید شده و به کمک اجانب محتاج شده‌اند، لذا دستگاه‌های مسئول هشیاری به خرج دهند.
 
بیرانوند گفت: یکی از آفت‌هایی نظام را خطر دنیاطلبی کسانی دانست که به اموال جامعه و اختیارات دسترسی دارند، دنیاطلبی و قدرت طلبی افراد ضعیف النفس می‌تواند منشأ ظهور و بروز والیان و حاکمان مجازی شود که مصلحت جامعه را فدای دنیاطلبی خود می‌کنند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نهم تصریح کرد: گرچه جهت‌گیری نظام و رهبری برخورد با هر گونه سوءاستفاده از اموال جامعه است و انتظارات مردم هم همین است از قوه قضاییه تقاضا می‌کنم بدون اغماض به همه پرونده‌ها از جمله کرسنت، استات اویل و آقازاده معروف رسیدگی کند.
 
این نماینده مردم بروجرد در پایان به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کردو خواستار رسیدگی مسولان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار