معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه۶ از برگزاری همایش رعایت حریم خط سفید با عنوان "سفیران پیشتاز خط سفید"با حضور جمعی از مسیولین در تالار ایوان شمس خبر داد.

محمدباقر اسدی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه 6 در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به برگزاری همایش سفیران پیشتاز خط سفید این منطقه اظهار کرد: برگزاری همایش رعایت حریم خط سفید ویژه تاکسی رانان شهر تهران که مبنی بر فرهنگ سازی و ترویج و تبلیغ طرح خط سفید بوده است با عنوان همایش سفیران خط سفید بر پا شده است.

وی تصریح کرد: این همایش روز چهارشنبه ٨بهمن از ساعت ١۴تا١۶ با حضور بیش از ۵٠٠ تاکسی ران و مسیولین حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران،پلیس راهور و شرکت تاکسی رانی در تالار ایوان شمس برگزار شد.

اسدی در ادامه افزود:کلاس های آموزشی تاکسی رانان منطقه۶از آغاز طرح خط سفید شروع و با برپایی کارگاه های متعدد،آموزش های ضروری پیرامون این طرح داده شده است و در این همایش ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات ترافیکی از تاکسی رانان نمونه منطقه تقدیر شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه در پایان خاطر نشان کرد: این همایش با حضور معاون سازمان حمل ونقل وترافیک،مدیر عامل شرکت تاکسی رانی،مشاور و رییس شورای فرهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک،رییس پلیس راهور تهران بزرگ،معاون آموزشی سازمان حمل ونقل و ترافیک،دیوسالار پلیس راهور منطقه و شهردار منطقه۶برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار