معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 از ساماندهی شبکه معابر و اصلاح زیر ساخت‌های ترافیکی در پنج تقاطع در این منطقه که در حال اجرا است خبر داد.

 محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ساماندهی شبکه معابر این منطقه در طرح خط سفید اظهار کرد: بر اساس این طرح شهرداری منطقه 6 در صدد رفع نواقص و مشکلات ساماندهی دسترسی معابر و تجهیزات ترافیکی است.
 
وی افزود: تهیه و نصب 160 تابلو، اصلاح خط کشی گذر عرضی و رفع موانع در بین تقاطع‌ها، مناسب سازی 22ایستگاه جهت دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله این اقدامات است.
 
اسدی با بیان اینکه طرح خط سفید در پنج تقاطع منطقه در حال  اجرا است ادامه داد: تقاطع‌های اسکندری، آزادی- ولیعصر(عج)، طالقانی- ولیعصر(عج)، انقلاب- شهید مطهری، قائم مقام فراهانی- میرزا شیرازی مکان‌های اجرای این طرح در منطقه هستند.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه تصریح کرد: ‌نصب دوربین‌های ثبت تخلف  در تقاطع‌ها باعث می‌شود تا راننده‌ها خود را ملزم به رعایت قوانین کنند، در همه این تقاطع‌ها دوربین نصب و تخلف‌ها ثبت می‌شود و در این طرح تلاش می‌شود وضعیت تردد موتورسواران، عابران  پیاده رو و  راننده‌ها تحت کنترل باشد.

وی در پایان تاکید کرد: طرح خط سفید به منظور هدایت خودروها جهت حرکت بین خطوط و رعایت حقوق عابران طراحی شده و این منطقه به عنوان یکی از مناطق مرکزی و پر تردد پایتخت برای اجرای طرح خط سفید انتخاب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار