رییس حزب دروزی سوسیالیست ترقیخواه لبنان در مصاحبه‌ای تاکید کرد پیام حزب الله به اسرائیل حمله به همراه لطمه زدن به این رژیم بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «ولید جنبلاط» در مصاحبه با روزنامه الاخبار لبنان گفت: اوضاع امنیتی در مزارع «شبعا» پس از حمله اسرائیل به «القنیطره» رو به وخامت گراییده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تجاوز اسرائیل به «القنیطره» برای بار آخر نبود و تجاوز و ترور همچنان ادامه خواهد یافت؛ افزود: درست است که پاسخ «سید حسن نصرالله» مشخص شد اما «نتانیاهو» مرد دیوانه‌ای است و در صدد سفر به آمریکا و سخنرانی در کنگره بدون اجازه کاخ سفید است؛ متوجه شدم که دموکرات‌ها به ریاست «نانسی پلوسی» سخنرانی نخست وزیر اسرائیل را تحریم خواهند کرد اما «نتانیاهو» آمریکایی‌ها را در خاک این کشور به چالش می‌کشد؛ «نتانیاهو» در تلاش است که «اوباما» را وارد جنگ بر ضد ایران کند؛ نخست وزیر اسرائیل پیش از اینکه در مورد جنگ با ایران فکر کند باید  متوجه آنچه که در پیرامونش می‌گذرد مانند مزارع «شبعا» باشد.

رییس حزب دروزی سوسیالیست ترقیخواه لبنان همچنین اظهار داشت: اقدامات حزب الله در برابر اسرائیل معقولانه و بررسی شده است؛ حزب الله به اسرائیل گفت که حمله می‌کند و لطمه می‌زند. اسرائیلی‌ها نیروی عظیمی در تخریب و کشتار دارند اما قدرت مقاومت کمتر از اسرائیل نیست؛ ارتش اسرائیل همچنان در مراحل سال 1948 زندگی می‌کند و تحت تاثیر عقیده آن زمان است.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار