برای اولین بار در ایران،دوره بازآموزی انجمن دیابت اروپا با حضور اساتید مطرح اروپایی اول تا سوم اسفند ماه در پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، انجمن دیابت اروپا EuropeanAssociation for the study of Diabetes (EASD) هر ساله دوره های بازآموزی دیابت را در یک یا چند کشور جهان برگزار می کند که در سال 2015 این برنامه علمی برای اولین بار در ایران برگزار خواهد شد.  این دوره بازآموزی با همکاری انجمن دیابت ایران و انجمن متخصصان غدد درون ریز و متابولیسم ایران در محل پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا می شود و مباحث مهم این حوزه توسط  اساتید برجسته ایرانی و کشورهای مختلف اروپایی در قالب سخنرانی وشش  کارگاه علمی ارائه می شود.

از جمله مباحثی که در این دوره ارایه می شود می توان به اپیدمیولوژی، پاتوژنز، درمانهای کلاسیک و جدید، عوارض حاد و مزمن، مباحث مرتبط با تغذیه و دیابت در ماه مبارک رمضان اشاره کرد .

گفتنی است،  ثبت نام در این دوره صرفا به صورت غیرحضوری می باشد و علاقمندان می توانند حداکثر تا 26 بهمن ماه ضمن تماس با  تلفن 22418931 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.




انتهای پیام/
برچسب ها: دیابت ، غدد ، بازآموزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.