در ادامه بازیهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال دو دیدار روز پنج‌شنبه 23 بهمن ماه برگزار می‌شود، انزلی‌چی‌ها میزبان راه آهنی‌ها هستند وگسترش فولاد هم به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با انجام دو بازی روز پنج‌شنبه 23 بهمن ماه پیگیری می‌شود مابقی بازیها هم روزهای جمعه و شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

ملوان- راه‌آهن؛ انزلی‌چی‌ها به دنبال سومین برد

انزلی‌چی‌ها روز پنج‌شنبه ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال راه آهن هستند تیم فوتبال ملوان هفته گذشته برد شیرینی مقابل پرسپولیس کسب کرد.

 بر این اساس این تیم با روحیه به مصاف تیم فوتبال راه‌آهن می‌رود اگر انزلی‌چی‌ها بتواند سه امتیازی این بازی خانگی را بدست آورند آن وقت شرایط بهتری در جدول پیدا می‌کنند و چند پله می‌توانند بالا بیایند.

در آن سوی میدان راه آهنی‌ها وضعیت مناسبی ندارند و چند هفته است که رنگ برد را ندیدند آنها برای اینکه وضعیتشان را در جدول بهبود دهند باید سه امتیاز این بازی را کسب کنند اما کار سختی در مرداب انزلی دارند.

به هر حال  این بازی برای هر دو تیم ته جدولی بسیار حساس و مهم است و به نوعی یک بازی فینال‌گونه این دو تیم ته جدولی محسوب می‌شود.

جمشید محمدی به همراه عیوض محمدی سعید آلوردی و سعید رحیمی مقدم قضاوت این‌بازی را برعهده دارند رحیمی مقدم ناظر این بازی است.

دیدار دو تیم ملوان و راه آهن ساعت 14:30 آغاز شد.

گسترش فولاد – نفت مسجد سلیمان؛ نبرد تیم های سیزدهمی و چهاردهمی

تیم فوتبال گسترش فولاد روز پنج شنبه ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی‌اش میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان است.

تیم فوتبال گسترش فولاد هفته گذشته مقابل پیکان با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

این تیم هم اکنون با 17 امتیاز در رده‌ چهاردهم قرار دارد گسترشیها برای اینکه از ته جدول جدا شوند به سه امتیاز این بازی نیاز دارند.

در آن سوی میدان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم وضعیت مناسبی در جدول ندارد و با یک امتیاز بیشتر از گسترش فولاد در جایگاه سیزدهم با 18 امتیاز قرار دارد.

مسجد سلیمانی‌ها مشکلات مالی زیادی دارند. طوری که به گفته مدیر عاملشان برای بازی با گسترش فولاد در تبریز 12 میلیون وام کالا گرفتند  به هر حال این موضوع از عجایب فوتبال حرفه‌ای به شمار می‌آید. به هر حال نبرد تیمهای سیزدهمی و چهاردهمی جدول جالب به نظر می‌رسد.

بابک وسیله بر همراه حمزه علی سلیمی، محمدرضا مدیر روستا حمید حاج ملک قضاوت این بازی را بر عهده دارند فلاح ناظر این بازی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار