هفته دهم لیگ برتر هندبال آقایان در 4 روز متفاوت پیگیری شد.

ثامن الحجج و منیزیم فردوس به تساوی رضایت دادندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته دهم لیگ برتر هندبال امروز با انجام یک بازی پیگیری شد.

هفته دهم لیگ برتر هندبال در 4 روز متفاوت پیگیری شد.در دو دیدار که پنجشنبه و جمعه 16 و 17 بهمن برگزار شد که تیم های نیرو زمینی و هپکو اراک به ترتیب مقابل تیم های همیاری ارومیه وصبای قم به برتری رسیدند.

 سه دیدار دیگر روز سه شنبه برگزار شد که مس کرمان و شهرداری تبریز به تساوی در عدد 25 رضایت دادند. در مشهد تیم ثامن این شهر مقابل گهر زمین تهران برتری 40 بر 24 رسید. سنگ آهن بافق یزد نیز 29 بر 25 نفت و گاز گچساران را شکست داد.

 حساس ترین دیدار هفته دهم نیز امروز بین تیم های ثامن الحجج سبزوار و منیزیم فردوس انجام شد که این دیدار با تساوی در عدد 27 به پایان رسید.

حضور بازیکنان شاخص تیم ملی در این دو تیم حساسیت این بازی را بالا برده بود. نیمه اول نیز با نتیجه برابر در عدد 14 به پایان رسیده بود.

نقطه قابل توجه این بازی عدم حضور کاستلو سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار در نیمکت این تیم بود. بعد از پایان جام باشگاه های آسیا کاستلو (سرمربی سابق تیم ملی) با تیم ثامن الحجج به ایران بازنگشت و از همان زمان زمزمه رفتن این مربی اسپانیایی به گوش رسید.

امروز پنجشنبه یک دیدار از هفته یازدهم نیز برگزار شد که تیم نیروی زمینی تهران 33 بر 29 نتیجه را به هپکو اراک واگذار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار