مهم‌ترین اخباری که امروز جمعه ۹۳/۱۱/۲۴ در گروه دریچه فناوری اطلاعات منتشر شده عناوینی چون: دانلود کاربردی‌ترین و جالب‌ترین نرم افزارها و بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت، آموزش فارسی ساز گوشی‌های اندرویدی، بررسی تخصصی گوشی Ascend G7، بررسی درایو SSD سیلیکون پاور Velox V80 نسخه ۲۴۰ گیگابایتی، نرم افزاری برای نمایش لحظه‌ای وضعیت cpu رایانه و ... می‌باشد.

آنچه که امروز در ۲۴ بهمن ماه سال ۹۳ در گروه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران منتشر شده به شرح است:

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

شماره ۹۵؛
دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت
از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت

شماره ۹۵؛
دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت
از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


دانلود کنید: به رایانه خود دستور دهید

کارهای خود را آسانتر انجام دهید؛
دانلود کنید: به رایانه خود دستور دهید
در هنگام کار با رایانه امکان دارد ما قصد انجام کارهایی را داشته باشیم که زمان بر باشد، برای این که در زمان خود صرفه جویی کنید، می توانید از نرم افزار Macro Expert استفاده کنید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



فارسی ساز اندروید

ترفندستان دریچه/
با این آموزش زبان گوشی خود را فارسی کنید
بدون هیچ هزینه ای گوشی خود را فارسی کنید. فقط کافی است تا آخر آموزش همراه ما باشید تا منو فارسی در گوشی شما فعال شود. پس همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید و بدونه هیچ مشکلی گوشی خود را فارسی کنید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


هوشمند از جنس هواوی

بررسی تخصصی Ascend G7؛
هوشمند از جنس هوآوی
معمولا وقتی نام هوآوی به میان میاید تلفن های هوشمند رده پایین و میان رده با بدنه ی پلاستیکی را به یادمان می آورد. اما اگر نگاهی به فعالیت های اخیر این شرکت بیندازیم به صراحت میتوان تلاش این شرکت برای خوش نام کردن خود و وارد شدن به رقابت با شرکت های بزرگتری چون HTC و Apple را دید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


بررسی درایو SSD سیلیکون پاور Velox V80 نسخه ۲۴۰ گیگابایتی

بررسی درایو SSD سیلیکون پاور Velox V80 نسخه ۲۴۰ گیگابایتی
یک سال قبل بود که این فرصت را پیدا کردیم تا اولین درایو از سری Velox کمپانی سیلیکون پاور با نام Velox V60 را بررسی کنیم. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


تصاویری زیبا از گوشه و کنار کشور عزیزمان [۲۳] + عکس

کمپین MustSeeIran# منتشر کرد؛
تصاویری زیبا از گوشه و کنار کشور عزیزمان [۲۳] + عکس
بیست و سومین بسته عکس از مجموعه تصاویر دیدنی و جاذبه‌های گردشگری کشور عزیزمان ایران که در کمپین مردمی Must See Iran منتشر شده را برایتان آماده کرده‌ایم. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


مروری بر اخبار دریچه فناوری اطلاعات جمعه ۹۳/۱۱/۲۴

کدام گوشی‌ها با ویندوز ١٠ عرضه می‌شوند؟!
نسخه پيش نمايش ويندوز ١٠ قابليت سازگار شدن با گوشي‌هاي با حافظه رم ٥١٢ را به صورت روان خواهد داشت. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


دانلود کنید: نمایش لحظه ای وضعیت cpu رایانه

نسخه به‌روز رسانی شده؛
دانلود کنید: نمایش لحظه‌ای وضعیت cpu رایانه
CPUID به شما کمک می کند به صورت لحظه ای وضعیت پردازنده مرکزی رایانه خود را مدیریت کنید، در ضمن برنامه با تنظیم سرعت فن، دمای cpu را نیز کنترل می کند. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


گردآوری از سالار واعظی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار