پژوهشکده ابنیه و بافت های فرهنگی- تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری دومین همایش بین المللی معماری دست کند را مهرماه آینده برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری؛ مهناز اشرفی رییس پژوهشکده ابنیه و بافتهای فرهنگی–تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اعلام این خبر افزود: استقبال بی نظیر پژوهشگران و متخصصین حوزه های مرتبط (حضور بیش از 1300 نفر شرکت کننده در سه روز همایش) در سال 1391 ضرورت برگزاری چنین همایشی رابه اثبات رساند.

او گفت: پس از گذشت دو سال و آماده سازی مجموعه مقالات همایش و با توجه به استقبال و تقاضای شایان توجه افراد، مبنی بر برگزاری دومین همایش، تصمیم به برگزاری همایش دوم به صورت بین المللی توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری اتخاذ شد.

وی خاطرنشان ساخت که در این ارتباط مراحل اخذ مجوز کمیسیون فرهنگی هیات دولت نیز انجام شده است.

اشرفی افزود: از کلیه علاقمندان دعوت می شود برای آگاهی از محورهای همایش، جدول زمان بندی و سایر اطلاعات لازم به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس www.sicota.ir مراجعه کنند.

رییس پژوهشکده ابنیه و بافتهای تاریخی-فرهنگی مهلت ارسال چکیده مقاله را تا تاریخ 15/1/1394 اعلام کرد.

معماری دست کند از جمله گونه های معماری است که در دو دهه اخیر توجه مجامع حرفه ای و علمی جهانی را به خود جلب کرده است، این نوع معماری در سال های اخیر به عنوان هنر خلاقانه بشر در به آشتی رسیدن با طبیعت مطرح شده و در سراسر جهان مورد توجه قرارگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار