پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر من بازی دوستانه می‌تواند بهترین بهانه برای قرار گرفتن دایی و کریمی در کنار یکدیگر باشد تا برخی از سوء تفاهمات آن‌ها نیز حل شود.

قرار گرفتن دایی و کریمی در کنار هم به نفع فوتبال است/زمان بازی دوستانه را اعلام خواهیم کردبهروز رهبری‌فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره برگزاری بازی خیرخواهانه برای رفع سوء تفاهمات بین دایی و کریمی در آینده اظهار داشت: در حال حاضر خیلی از بزرگان فوتبال تلاش کردند که سوء‌تفاهمات بین علی و دایی و علی کریمی حل شود اما به نظرم آمد که بهترین بهانه برای رفع کدورت ها بین این 2 بزرگوار برگزاری یک بازی دوستانه است.

وی بیان کرد: به نظرم بهترین افراد فوتبالی که می‌توانند رابطه بین این 2 عزیز را خوب کنند هم بازی‌های آن ها هستند و با توجه به احترام خاصی که برای بزرگان قائل هستم به همین خاطر از خداداد عزیزی، مهدی هاشمی و رضا شاهرودی خواستم که برای انجام این بازی به من کمک کنند.

رهبری فرد تصریح کرد: قرار بر این شد که دایی و کریمی که از بزرگان فوتبال کشور ما هستند را در قالب یک تیم بیاوریم  و کدورت‌هایی که سال‌های سال باقی مانده از بین ببریم چرا که این 2 بزرگوار الگو بسیار بزرگی برای جوانان ما هستند و چهره خوبی ندارد که برخی از سوء تفاهمات باعث جدایی آن‌ها شود.

وی بیان کرد:‌ در حال حاضر با دایی و کریمی صحبت کردم و آن‌ها نیز از یکدیگر ناراحت نیستند و به نظر من قرار گرفتن این 2 در کنار هم می تواند کمک زیادی هم بر پرسپولیس و هم بر جامعه فوتبال کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به همین خاطر به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه هستیم و تمام کارهای اولیه این دیدار صورت گرفته و قرار است که طی روزهای آینده زمان این دیدار مشخص شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار