مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: نمایندگی شرکت کارگزاری مفید بیشترین ارزش سهام معاملات هفته گذشته بورس منطقه آذربایجان‌غربی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، وحید جوادی اظهار داشت: بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی هفته گذشته هفته خوبی را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه در این میان نمایندگی شرکت کارگزاری مفید بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: این شرکت 5.14 درصد از ارزش کل سهام معاملات هفته گذشته بورس منطقه استان را به خود اختصاص داده است.

جوادی افزود: هفته گذشته 23 میلیون و 314 هزار و 992 سهم و حق‌تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش 49 میلیارد و 56 میلیون و 668 هزار و 473 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 57 درصد این معاملات مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است ادامه داد: هفته گذشته در تالار ارومیه 10 کارگزار از 13 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از 166 شرکت را معامله کردند.

وی اظهار داشت: در این هفته سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق با 9 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار دارد.در این هفته 12 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی صادر شد.

 شاخص کل بازار بورس با 515 واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم 65 هزار و 771 واحد رسید.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بورس ، سهام ، کارگزار ، ارومیه ، تالار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.