کارگران «این سیب هم برای تو» گفت: انتخاب بازیگر به طور کلی فرمول خاصی ندارد بلکه با توجه به شرایط فیلم‌نامه و فرد این گزینش انجام می‌شود.

سیروس الوند، کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نبود بازیگران حرفه‌ای و استفاده از بازیگران کلیشه‌ای در فیلم‌ها گفت: برای انتخاب بازیگر در درجه‌ی اول چهره،‌ توان و پتانسیل بازیگری برایم اهمیت دارد.  
 
وی ادامه داد: گاهی گریزی از انتخاب‌های کلیشه‌ای نیست، چون در برخی موارد بازیگری را که می‌خواهیم گرفتار یا مشغول کار دیگری است و در نهایت به انتخابی کلیشه‌ای می‌رسیم، همیشه باید مطابق با شرایط انتخاب کنیم. 

الوند در خصوص ماندن یک فرد در یک کاراکتر عنوان کرد: به نظرم این اتفاق تقصیر خود بازیگر است، هر هنرپیشه باید با دقت در انتخاب نقش‌های پیشنهادی از کلیشه و تکراری شدن خود جلوگیری کند.  
 
کارگردان فیلم "پرتغال خونی" خاطر نشان کرد: معلومات بازیگر مثل سواد، مردم شناسی و جامعه شناسی می تواند به انتخاب شدنش برای نقش‌های متفاوت کمک کند.  
 
وی افزود: از نگاه من‌ هانیه توسلی و رضا کیانیان دو بازیگر هستند که انواع نقش‌ها را به خوبی ایفا کرده و از تکراری شدن خود جلوگیری کرده‌اند.  
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.