روز دهم محفل سینما انقلاب دکتر بنیانیان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این هم اندیشی به سخنرانی خواهد پرداخت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب؛ ابوالفضل باقری دبیر اجرایی هم اندیشی با اعلام برنامه های روز دهم این محفل گفت: نخستین فیلم امروز "چاقی" به کارگردانی راما قویدل است که مطابق معمول ساعت 14 پخش خواهد شد و سپس از ساعت 15 و 45 دقیقه تا ساعت 16و سی دقیقه با حضور اساتید حوزه های مختلف علوم انسانی فیلم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: سخنران ویژه روز دهم محفل ما دکتر حسن بنیانیان رئیس اسبق حوزه هنری و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی است که صحبت های خویش را با عنوان "تحول رسانه و سینما از منظر اندیشه های راهبردی امام خمینی و امام خامنه ای" در محفل سینما انقلاب تا زمان اذان مغرب ادامه خواهد داد.

باقری ادامه داد: دومین فیلم امروز "تگرگ و آفتاب" به کارگردانی رضا کریمی است که پس از اقامه نماز مغرب و عشا در ساعت 18 و سی دقیقه ارائه خواهد شد و سپس به مدت 45 دقیقه حلقه های تحلیل و بررسی فیلم را تشکیل می دهیم.

دبیر اجرایی چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب پایان بخش برنامه های روز دهم را نمایش فیلم "نزدیک تر" به کارگردانی مصطفی احمدی عنوان کرد که از ساعت 21 و سی دقیقه تا ساعت 23 به نمایش در خواهد آمد.

لازم به یادآوری است ورود به برنامه های سینما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شوند، نیاز به تحویل بلیط های از قبل تهیه شده و عضویت در حلقه های تخصصی مجموعه دارد، لذا امکان حضور بدون هماهنگی قبلی در برنامه ها وجود ندارد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جنبش رسانه انقلاب به آدرس www.cinemaenghelab.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار