اعتراف رومینیگه به یک ضعف بزرگ بوندسلیگا در مقایسه با دیگر لیگ‌های اروپایی

کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ به یک ضعف بزرگ بوندسلیگا در مقایسه با دیگر لیگ‌های اروپایی اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رومینیگه در هر حال معتقد است بوندسلیگا دارای بهترین لیگ فوتبال در اروپا بوده و از این بابت نسبت به دیگر لیگ‌های اروپایی برتری دارد اما نقطه ضعف بزرگ آن‌ها کم‌کاری در دریافت حق پخش مسابقات تلویزیونی است.
 
رومینیگه در این باره گفت: فوتبال ما هر روز در حال پیشرفت چشمگیری است. ما بهترین ورزشگاه در جهان و بهترین زیرساخت‌های فوتبال را در اختیار داریم اما اعتراف می‌کنم در بخش درآمدهای حاصل از پخش تلویزیونی ضعیف عمل کرده‌ایم.
 
نایب رئیس بایرن در ادامه افزود: بوندسلیگا در حق پخش تلویزیونی مسابقات هنوز فاصله زیادی با لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا دارد. موضوع کم‌اهمیتی نیست به دلیل آن که باشگاه نیاز به افزایش منابع درآمد خود است، تا بر روی بازیکنان بااستعداد سرمایه‌گذاری کرده و این موضوع بر کیفیت بازی هم تاثیر فراوانی می‌گذارد. امیدوارم به زودی نقص یاد شده در بوندسلیگا برطرف شده و هم راستا با دیگر لیگ‌های اروپایی به جلو پیش برویم.
 
** رومینیگه: گواردیولا تا پایان فصل قراردادش را تمدیدش نمی‌کند
 
رومینیگه در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ماجرای تمدید قرارداد پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ اشاره کرده و گفت: من راجع به تمدید قرارداد با او صحبت کردم و مشخص شد نباید تا پایان فصل 2015 انتظار پاسخگویی از گواردیولا داشته باشیم.
 
باید منتظر پایان رقابت‌های این فصل بمانیم و پس از آن گواردیولا حاضر به اعلام تصمیم نهایی خود در رابطه با ماندن و یا رفتن خواهد بود.
 
لازم به ذکر است، قرارداد گواردیولا با بایرن مونیخ تابستان 2016 به اتمام می‌رسد اما سرمربی اسپانیایی هنوز پاسخ روشنی در مورد آینده حرفه‌ای خود همراه با باواریایی‌ها ارائه نداده است.
 
رومینیگه گفت: هرچند ما از کار کردن با گواردیولا کاملاً رضایت داریم و مطمئن هستم او هم از کار کردن با تیم ما خوشحال است، اما نمی‌توانم هیچ پیش بینی در رابطه با قرارداد گواردیولا ارائه دهم. البته نگرانی در این رابطه ندارم زیرا می‌دانم باشگاه قادر است چنان پیشنهاد خوبی به گواردیولا ارائه دهد که او راضی به ماندن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار