معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با تأکيد بر اينکه اصرار سران سه قوه افزايش شفافيت اقتصادی و سلامت مالی است، گفت: يکی از ارکان و بازوهای سلامت اقتصادی کشور، حسابداران رسمی هستند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مهدي کرباسيان معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در همايش حرفه اي جامعه حسابداران رسمي ايران گفت: حسابداران رسمي سالها عمر و تجربه و علم خود را در خدمت سلامت اقتصادي جامعه قرار داده اند.

رئيس شوراي عالي جامعه حسابداران کشور افزود: گذشت آن روزهايي که براي اينکه حسابها شفاف نباشد سازمان هاي نظارتي و برنامه اي را منحل کردند تا بتوانند راحت تر تصميم گيري کنند.

وي گفت: نتيجه فقر سازمان هاي نظارتي و بازرسي، نابساماني مسائل مختلف پولي و مالي و همچنين 35 هزار طرح نيمه تمام در کشور است که بعضاً غيرکارشناسي و غيرفني محسوب مي شود.

کرباسيان با تأکيد بر اينکه دولت بر اجراي سياست هاي کلي اصل 44 و سپردن امور مردم به خود مردم تأکيد دارد، افزود: متأسفانه در گذشته حسابداران رسمي را دولتي تر کردند.

وي گفت: انتظار جامعه حسابداران رسمي اين است که استقلال آنها بيش از پيش حفظ و کارها به خود آنان واگذار شود.

کرباسيان با تأکيد بر اينکه بايد جامعه حسابداران رسمي کشور بيش از پيش حرفه اي و تقويت شود ، افزود: از دولت و مجلس انتظار داريم به اين بازوي سلامت خود بيشتر توجه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار