معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از اجرای فاز دوم طرح بشیر در ابتدای سال 94 خبر داد.

اجرای فاز دوم طرح بشیر از سال 94/ اختصاص اعتبار 40 میلیار تومانی در حوزه پیشگیری بهزیستی
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجید رضا زاده، معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در همایش روانکاوی و فرهنگ که صبح امروز برگزار شده بود در جمع خبرنگاران گفت: طرح بشیر یکی از طرحهای سازمان بهزیستی کشور به منظور تحکیم بنیان خانواده  است که می تواند در پیشگیری از طلاق موثر باشد. 

وی ادامه داد: آموزش فرزند پروری، مهارتهای زندگی، آموزش پیش و پس  از ازدواج...از جمله مواردی است که در این طرح گنجانده شده است.
وی تصریح کرد: فاز اول طرح بشیر که مقدماتی بوده در یزد و مشهد اجرایی شده که توانسته در استان یزد در طول 1 سال 50 درصد از زوج هایی را که تقاضای طلاق داشتند به زندگی مشترک برگرداند.

رضازاده، با اشاره به اینکه فاز دوم طرح بشیر از ابتدای سال 94 در سراسر کشور اجرایی خواهد شد افزود: سازمان بهزیستی کشور 40 میلیارد تومان اعتبار به حوزه پیشگیری اختصاص داده که از این میان 10 میلیارد تومان برای پیشگیری از  معلولیتها و 12میلیارد تومان برای پیشگیری از اعتیاد است.

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه امید است تا سال آینده این اعتبار افزایش یابد خاطر نشان کرد: با مداخلات روانشناسی در طلاق و آموزش مهارتهای لازم می توان زوجین را به زندگی مشترک بازگرداند.


برچسب ها: طلاق ، کشور ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار