پیشکسوت و مربی سابق تیم ملی کاراته گفت: تغییر و تحول لازمه پیشرفت است و امیدواریم تحولاتی که در کاراته ایجاد شده است به نقع این ورزش باشد.

کتیرایی: امیدوارم تحولات اخیر به بهبود کاراته کمک کندعلیرضا کتیرایی پیشکسوت کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در هر سیستمی تغییر و تحولات لازمه کار است و باید منتظر ماند و دید که این تغییر و تحولی که در کاراته ایجاد شده است آیا به نفع این ورزش خواهد بود یا نه! امیدواریم که تغییر و تحولات اخیر به بهبود این ورزش کمک کند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر وضعیت لیگ کاراته نیز مشخص شود به روند رو به رشد این ورزش کمک خواهد کرد. چون هر سال که می گذرد وضعیت اسپانسرها بدتر می شود.

کتیرایی افزود: آیا نباید از این پتانسیل قهرمانی و جایگاه کاراته در جهان استفاده کرد؟ آیا ارزش واقعی کاراته این است؟ مسابقات قهرمانی و سوپر لیگ باید با برنامه ریزی انجام شود و به وضعیت اقتصادی بازیکنان و همچنین وضعیت فنی کاراته کمک کنند.

کتیرایی تصریح کرد: در حال حاضر لیگ نه از نظر اقتصادی به بازیکنان کمک می کند و نه از لحاظ فنی سطح بازیکنان را بالا می برد.

وی در پایان گفت: مسئولان فدراسیون کاراته باید به فکر کاراته کا ها باشند چراکه این عزیزان در اوج جوانی بهترین زمان خود را برای کاراته صرف کرده اند، بنابر این مسئولان نیز در برابر آنها مسئول هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار