پیشکسوت پرسپولیس گفت: درباره صحبت هایم بر علیه میردورقی منظوری نداشتم و فقط میخواستم از این طریق باشگاه پرسپولیس نگاهی هم به تیم‌های پایه داشته باشد و از حضور آن‌ها استفاده نماید.

در مورد میردورقی عذاب وجدان دارم/منظوری نداشتم و عذرخواهی می‌کنمجمشید شاه‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره صحبت‌های اخیر خود درباره مبین میردورقی اظهار داشت: در کل باید بگویم که درباره این مسئله سوء‌تفاهم پیش آمده بود و قصدم این نبود که بخواهیم این بازیکن را زیر سوال ببرم.

وی بیان کرد:‌در حال حاضر نیز وجدان خودم از زدن این حرف‌ها ناراحت است چرا که من باعث شدم مبین میردورقی و خانواده‌اش ناراحت شوند و جا دارد که از این افراد عذرخواهی کنم و به نظر من این بازیکن در آینده جزو بهترین‌ها خواهد بود.

شاه محمدی تصریح کرد:‌از حرف‌های درباره این منظوری نداشتم و تمام هدفم این بود که باشگاه پرسپولیس نگاهی هم به تیم‌های پایه داشته باشد و از حضور این بازیکنان نیز استفاده نماید.

وی درباره جلسه خود با نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: جلسه خوبی بین مربیان‌ تیم‌های پایه و نژاد فلاح قائم مقام باشگاه برگزار شد و بر همین اساس قرار شد که مطالبات بازیکنان هرچه زودتر پرداخت شود و از سال های بعد رسیدگی بیشتر به تیم‌های پایه را در راس کار خود قرار دهند.

پیشکسوت فوتبال بیان کرد: همچنین قرار شد که بیشتر به تیم‌های پایه رسیدگی شود و شرایطی مهیا گردد که از تیم‌های پایه نیز خروجی به بزرگسالان داشته باشد و این بازیکنان بتوانند در آینده به تیم‌های بزرگسالان راه پیدا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار