پیگرینی امیدوار به پیروزی مقابل بارسا است

شکست 2 بر یک منچسترسیتی مقابل بارسلونا موجب شد مانوئل پیگرینی امید خود برای صعود به مرحله یک چهارم پایانی را از دست داده و به تغییر نتیجه در دیدار برگشت فکر می کند.

پیگرینی امیدوار به پیروزی مقابل بارسا استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های منچستر سیتی و بارسلونا با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده فوتبال اسپانیا تمام شد، هر چند در این دیدار مسی یک ضربه پنالتی را از دست داد اما شاگردان پیگرینی نتوانستند از فرصت های بدست آمده استفاده کردند و راهی برای فرار از شکست بیابند.

پیگرینی در پایان بازی گفت: شیوه ای که ما در مقابل بارسا بازی کردیم من را به صعود امیدوار نگه داشته است در نیمه دوم کاملا بر روی بازی تسلط داشتیم و معتقدم می توانیم در دیدار برگشت، این شکست را جبران کنیم، رقابت‌ها در چنین سطحی بسیار حساس هستند و مهم است دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم.

سرمربی سیتی در مورد ضربه پنالتی که مسی به هدر داد نیز گفت: واقعا پنالتی بی مورد به حریف دادیم بازیکنان باید در سخت ترین شرایط هم بر احساسات خود مسلط باشد، این شکست انگیزه ما برای پیروزی در یک نیوکمپ را افزایش داد، البته کار سختی در پیش داریم زیرا یک برد 3 بر یک مقابل بارسلونا می‌تواند موجب صعود ما به مرحله یک چهارم پایانی شود.

*جوهارت ما را به آینده امیدوار ساخت

پیگرینی در ادامه به عملکرد درخشان جو هارت دروازه بان سیتی اشاره کرد و گفت: مهار توپ توسط جوهارت به شکلی بود که همه به باقی ماندن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ساخت.

پیگرینی در ادامه افزود: مهار ضربه پنالتی لیونل مسی را مدیون هارت هستیم واکنش‌های او فوق العاده بود بخش مهمی از مسئولیت دیدار مقابل بارسا بر دوش جو هارت بود وروحیه بالایی در مواجه به مهاجمان صاحب نام حریف از خود نشان داد.

*از تغییر تاکتیک بازی پشیمان نیستم

تیم منچستر سیتی در بازی مقابل بارسا از سیستم 4-4-2 پیروی کرد و هر چند انتظار می رفت حملات بیشتری از جانب آنها به چشم بخورد اما در 45 دقیقه نخست، بارسلونا بر روی بازی تسلط کامل داشت.

پیگرینی از سیستم استفاده شده ابراز رضایت کرد و گفت: این دقیقا همان شیوه ای بود که باید در مقابل بارسلونا مورد استفاده قرار می گیرد بازی مقابل بارسلونا هیچ وقت آسان نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار