لویس فن خال سرمربی باشگاه منچستر یونایتد گفت: نیازی به تشویق رسانه‌ها ندارم.

نیازی به تشویق رسانه‌ها ندارمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لویس فن خال سرمربی باشگاه منچسر یونایتد بر این باور است که او اصراری ندارد که شکایات رسانه‌ها و انتقادات آنها از او پایان یابد چرا که اصولا اعتقادی به حمایت رسانه‌ها و مطبوعات ندارد.

وی در این خصوص گفت: اعتباری که من از بازیکنان دریافت می‌کنم برایم بالاترین درجه‌ ارزش و اعتباری است که می‌توانم به آن بدهم، چرا که برایم مهم‌ترین چیز این است که کادر فنی بازیکنان و خود من بتوانند به خوبی با بازیکنان کار کنند و این روحیه اتحاد و همکاری در تیم ما افزایش یابد. همانطور که می‌دانید افرادی که در رسانه ها کار می‌کنند مرتبا دوست دارند انتقاد کنند، این شبیه است، شما جزئی از بازی هستید و این نقش شماست،  بنابرین شما باید به خوبی آن  را هدایت کنید و مدیریت کنید و من اعتقاد دارم که می‌توانم به خوبی تیم خود را مدیریت کنم. 

گفتنی است: باشگاه منچستر یونایتد هم اکنون با 47 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و تنها یک امتیاز با آرسنال اختلاف دارد و اگر بازی این هفته خود برابر سوانی را از دست نمی‌داد، می‌توانست جایگاه‌اش را در مکان سوم لیگ پریمر انگلیس تثبیت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار