مصدومیت روبین فن پرسی ملی پوش هلندی منچستر یونایتد وی را تا 2هفته از همراهی این تیم محروم کرد و به این ترتیب دیدار مقابل آرسنال را هم از دست می دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ روبین فن پرسی گلزن تیم یونایتد در جریان دیدار شنبه گذشته مقابل سوانسی دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد. آزمایشات تکمیلی بر روی بازیکن 31ساله نشان داد او حداقل تا 2 هفته دیگر قادر به همراهی شیاطین سرخ نخواهد بود.

در این مدت یونایتد بازی‌های حساسی مقابل نیوکاسل در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی و آرسنال در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در پیش خواهد داشت. فن پرسی در 24 بازی این فصل یونایتد موفق به ثمر رساندن 10 گل شد و 23 موقعیت گل خلق کرد.

فن پرسی 2 هفته از همراهی یونایتد محروم شد

*یونایتد در تلاش برای جذب مدافع سابق سیتی

چندان متداول نیست 2 تیم رقیب و همشهری به دنبال جذب بازیکنان یکدیگر باشند، اما یونایتد قصد دارد استفان ساویچ مدافع سابق سیتی را به خدمت بگیرد.

بر اساس این گزارش، ساویچ 24 ساله پس از خداحافظی با منچستر سیتی راهی سری آ ایتالیا شد و هم اکنون مشغول بازی در تیم فیورنیتنا است. او 19 بازی برای این تیم ایتالیایی انجام داد و او حالا پیشنهادی جدی از سوی باشگاه یونایتد دریافت کرده است. ارزش انتقال ساویچ 14.6 میلیون پوند اعلام شده، او در فصل 2011-2012 در خدمت سیتی بود و می‌تواند در پایان فصل بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگردد.

ساویچ یکی از بهترین مدافعان سری آ ایتالیا است و 47درصد از تکل‌هایش صحیح بوده و دارای آمار 52 درصد موفقیت در نبردهای تن به تن است.

با توجه به انتقادات فراوانی که از خط دفاع تیم منچستر یونایتد شده، لوئیس فن خال سرمربی هلندی مایل به جذب مدافع در فصل تابستان شده است.

دیدار بعد منچستر یونایتد در خانه و مقابل ساندر لند خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار