شاگردان لوئیس فن خال نتوانستند در مقابل تیم قعر جدولی سوانسی حرفی برای گفتن داشته باشند و متحمل یک شکست تحقیرآمیز شدند، اما سرمربی هلندی بدشانسی را عامل این نتیجه می‌داند.

فن خال: شکست مقابل سوانسی یک بد شانسی بود!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ تیم منچستریونایتد در هفته ۲۶ رقابت‌های لیگ بر‌تر انگلیس با نتیجه ۲ بر ۱ از سوانسی شکست خورد تا به جایگاه چهارم جدول رده بندی سقوط کند.  
 
لوئیس فن خال سرمربی هلندی یونایتد، این شکست را در نتیجه بدشانسی تیمش دانسته و گفت: به نظر من نمایش یونایتد در این بازی خوب و رضایتبخش بوده است، مخصوصا در نیمه دوم و قبل از آنکه گل را از حریف دریافت کنیم. می‌توانم بگویم بهترین نمایش ما در نیم فصل دوم بود. هرچند مالک مطلق بازی بودیم و موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم، اما نتوانستیم به گل دوم رسیده و نتیجه به گل دوم رسیده و نتیجه را تغییر دهیم. در هرحال این فوتبال است و شما باید موقعیت‌های بدست آمده را تبدیل به گل کنید. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و آن‌ها گل زدند، همین قضیه کار ما را سخت کرد.  
 
*** از پیشرفت تیم رضایت دارم  
 
فن خال در ادامه افزود: از لحاظ پیشرفت تیمی رضایت کاملی از بازیکنان دارم. البته نتیجه ناامیدکننده بود، اما خلق موقعیت‌های فراوان و در دست داشتن مالکیت بازی همگی نکات مثبت این دیدار بودند.  
 
باختن در دیداری که تیم شما در زمین برتری کامل داشته همیشه سخت و کلافه کننده بوده است. شگفت انگیز است که این بازی را باختیم، باید خودمان را جمع کنیم و به بازیای باقیمانده فصل بپردازیم.  
 
*** برای فن پرسی نگران هستیم
 
روبین فن پرسی مهاجم منچستریونایتد به دلیل آسیب دیدگی در جریان بازی مقابل سوانسی به بیرون از زمین هدایت شد، اما مصدومیت وی به اندازه‌ای جدی بود که توسط کادر پزشکی از ورزشگاه لیبرتی خارج شده تا در بیمارستان تحت مداوا قرار بگیرد. این مصدومیت می‌تواند مهاجم هلندی را از حضور در بازی هفته آینده یونایتد مقابل ساندرلند محروم کند.  
 
فن پرسی در رقابت‌های این فصل بیشترین تعداد گل را برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و با ۱۰ گل زده حتی از وین رونی_ گل زده _ هم عملکرد بهتری داشته است.  
 
لوئیس فن خال در مورد وضعیت سلامت مهاجم ۳۱ ساله ابراز نگرانی کرده و گفت: به این فکر نمی‌کنم که در کدام بازی‌ها روبین را در اختیار نخواهیم داشت، وضعیت سلامت او برایم از هرچیزی مهم‌تر است. او بازیکن کناری رونی است و در زمان غیبت فان پرسی باید به اجبار نقش رونی را هم تغییر داد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: شکست ، قعر ، جدولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار