اتحادیه فوتبال انگلیس به لوئیس فن خال سرمربی هلندی منچستر یونایتد اخطار داد در آینده مراقب صحبت‌هایش پیرامون داوری باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ فن خال به دلیل اظهارات پس از بازی گذشته مقابل کمبریج یونایتد که گفته بود همه چیز از جمله داوری علیه تیم او بوده است، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس اخطار گرفت.
 
بر اساس این گزارش فن خال اتهام دخالت در امر داوری و یا تلاش برای بی اعتبار جلوه دادن مسابقات را نپذیرفت اما اتحادیه فوتبال انگلیس بدون در نظر گرفتن مجازاتی برای مربی هلندی فقط به دادن اخطار بسنده کرده و از او خواست در آینده مراقب اظهار نظرات پس از بازی باشد.

فن خال درباره اخطار دریافت کرده گفت:‌30سال است که مشغول مربی گری فوتبال هستم و تاکنون هرگز متهم نشده‌ام. از ماجرای پیش آمده به شدت مایوس شدم و احساس می کنم هیچ حرف اشتباهی نزده‌ام.

*مدافع زینت به اولد ترافورد می آید

لوئیس فن خال امور مربوط به جذب بازیکنان در فصل تابستان را از هم اکنون آغاز کرده و در حال فراهم کردن شرایط انتقال ازکیل گری مدافع تیم زینت به اولد ترافورد است.

این مدافع توانمند همواره طی 3فصل نقل و انتقالات گذشته مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد قرار داشته است و سرانجام این انتقال تابستان 2015 ممکن می‌شود.

ازکیل گری هم اعلام کرده از زندگی در روسیه خسته شده و مایل است برای پیشرفت سطح فوتبال خود به یک لیگ مطرح اروپایی منتقل شود. قرار داد در نظر گرفته شده برای ازکیل گری 18.5 میلیون پوند است و با وجود اینکه باشگاه یوونتوس هم مایل به جذب این مدافع میانی بوده اما حضور وی در جمع شیاطین سرخ دارای شانس بالاتری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فن خال ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار