نفر نخست مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی گفت: چون خیلی زود به دوبنده تیم ملی رسیدم همه فکر می کنند سن بالایی دارم.

به خدا 28 سال دارم و هنوز می توانم در سطح اول دنیا کشتی بگیرممیثم مصطفی جوکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:زمانی که افتخار ملی پوش شدن را به دست آوردم سن کمی داشتم و از آنجا که در بازی های المپیک 2008 نیز حضور داشتم خیلی از دوستان فکر می کنند پیر شدم و دوران کشتی من تمام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که دارم هم اکنون به اوج تجربه و پختگی رسیدم و اگر برخی ها اجازه دهند قصد دارم تا بازی های المپیک 2016 که یک سال و نیم دیگر آغاز می شود کشتی بگیرم و سپس از دنیا قهرمانی خداحافظی کنم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون اضافه کرد: همانطور که می دانید بسیاری از قهرمانان جهان هستند که اکثر مدال های خود را در سن 25 تا 30 سالگی کسب کردند به همین منظور نیز من اعتقاد دارم برای موفقیت سن و سال مطرح نیست بلکه تنها عاملی در این راه می تواند تأثیر گذار باشد تلاش و کوشش خود کشتی گیر و ورزشکار است.

وی درباره حضورش در مسابقات جام تختی اظهار داشت:با تصمیم و نظر کادر فنی در جام تختی به میدان رفتم و خوشبختانه توانستم با اقتدار همه حریفان را شکست دهم و به مقام قهرمانی برسم.

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا در خاتمه عنوان کرد: من فقط و فقط برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تمرین می کنم و با برنامه ریزی که دارم تلاش می کنم در مسابقات جهانی 2015 ضمن کسب مدال سهمیه المپیک ریو را نیز به دست آورم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار