مجتبی فراهانی در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که چرا تخفیفات اعمال شده از سوی واحدهای تولیدی به دست مصرفکننده نمیرسد، اظهار داشت: هنگامی که تولیدکننده تخفیفی را بر روی کالای خود اعمال میکند انتظار دارد که این تخفیف به دست مشتری برسد.
وی با اشاره به راهکارهای سازمان حمایت برای منتفع شدن مصرفکنندگان از این تخفیفات گفت: اخیرا تمامی فروشگاههای زنجیرهای را مجاب کردیم که تخفیفات مورد نظر را برای مصرفکننده اعمال کند.
وی با تأکید بر اینکه بازرسان سازمان حمایت نظارت و کنترل ویژهای بر بازار دارند، گفت: در مرحله بعدی به دنبال این هستیم که واحدهای تولید تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا این تخفیفات بر روی کالا درج شود تا زمینه سوءاستفاده افراد فرصت طلب کاهش یابد.
انتهای پیام/