امید الله گفت: هتل دریایی ترنج اظهار داشت: هتل دریایی ترنج اولین و بزرگترین هتل روی آب در خاورمیانه است.

محمد جواد امید الله کارشناس هتلداری به خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ، هتلداری و صنایع وابسته در خصوص اجرای طرح  هتل دریایی ترنج اظهار داشت: هتل دریایی ترنج اولین و بزرگترین هتل روی آب در خاورمیانه است که دارای 102 مجموعه 1 خوابه و سوئیت است.

وی در ادامه در خصوص برآورد مالی این پروژه گفت: باتوجه به هزینه های صورت گرفته تاکنون برآورد ما از هزینه های کلی این طرح بین 35 تا 38 ملیارد دلار است.

امید الله در ادامه افزود: این هتل به مساحت 60 هزار متر زیر بنا در دریا و 11 هزار متر مساحت و 12 هزار متر در خشکی در حال احداث است.

وی بابیان اینکه این هتل تابستان 94 بهره برداری خواهد شد، گفت: کلیه سرمایه گذاری این هتل بر عهده بخش خصوصی است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تابستان 94 به بهره برداری خواهد رسید.

محمد جواد امید الله در خصوص هدف این هتل از شرکت در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ، هتلداری و صنایع وابسته تصریح کرد: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه ارائه و شناساندن این هتل به هموطنان و جذب گردشگران داخلی و خارجی و علاو بر آن تبادل اطلاعات و تجربیات لازم با سایر همکاران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هتل ، دریایی ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
مشکل بزرگی به اسم رطوبت جه راه کاری دارین
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۲۲:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
میلیون دلار نه میلیارد دلار!!
آخرین اخبار