جعفری کارشناس گردشگری در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری،هتلداری و صنایع وابسته در جزیره کیش گفت: برای گردشگری پنجره‌ای برای دیدن تفاوت‌ها و تفاهم‌ها است.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، ، پرفسور جعفر جعفری کارشناس گردشگری و تدوین کننده نخستین دائرالمعارف گردشگری دنیا اظهار کرد:گردشگری برای برخی از مردم به معنی سفر، دیدن کوه، دریا و مناطق مختلف، خرید کردن و ... است اما برای من گردشگری پنجره‌ای برای دیدن تفاوت‌ها و تفاهم‌ها است.

 او ادامه داد: وقتی سفر می‌کنیم، زیبایی‌های دنیا را می‌بینیم و با آن‌ها آشنا می‌شویم. گردشگری باعث صلح و نزدیکی دلها می‌شود و می‌تواند نزدیکی سیاسی، فرهنگی و مذهبی ایجاد کند.

جعفری افزود: کیش یک دریای نور است که می‌توان برای بهتر بودن،استراحت کردن و آماده شدن برای زندگی از آن استفاده کرد.

 ***گردشگری یکی از صنایع پر درآمد است

در ادامه ابوالقاسم جراره نماینده هرمزگان در شورای اسلامی نیز با اشاره به تاکیدهای قرآن بر لزوم پرداختن به گردشگری اظهار کرد: گردشگری ، صنعت پردرآمدی است و می‌تواند، صنعتی اقتصادی و سالم در ایران باشد.

 او با اشاره به تشکیل صندوق توسعه ملی، یادآوری کرد: این صندوق برای فعال شدن بخش گردشگری تشکیل شده و باید مسیر برای قدم برداشتن بخش خصوصی هموار شود.

در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی گردشگری ، هتلداری و صنایع وابسته در جزیره کیش که از تاریخ 5 اسفند تا 8 اسفند در حال برگزاری است،علاوه بر مسئولان محلی نماینده استان اردبیل در مجلس و همچنین نماینده استان مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
برچسب ها: گردشگری ، کیش ، نماینده ، در آمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار