فتحی گفت : مهمترین اصل در جذب گردشگر کاهش هزینه های سفر است تا هدف گردشگر داخلی سفرهای خارجی نباشد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛مهرنوش فتحی مدیر آژانس مجلل درویشی در گفتگو با ستاد خبری هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری هتلداری و صنایع وابسته در کیش گفت:هدف از شرکت در این نمایشگاه شناسانده جاذبه های گردشگری در استان خراسان رضوی است .

وی افزود:هدف از شرکت در این نمایشگاه نشاندن خدمات هتل است زیرا سه اصل جلب رضایت مشتری،کیفیت خدمات و کم کردن هزینه ای سفر در جذب گردشگر بسیار مهم است .

فتحی در ادامه درخصوص موارد ذکر شده افزود:ایجاد اشتیاق برای سفر یکی دیگر از مواردی است باعث می شود گردشگر را برای انتخاب یک سفر داخلی ترغیب کرد زیرا وقتی هزینه های سفر داخلی کاهش یابد و گردشگر داخلی توان استفاده از خدمات مفید و به صرفه را داشته قطعا سفر داخلی را انتخاب خواهد کرد.

مدیر آژانس مجلل درویشی تصریح کرد: تا زمانی که هزینه های سفر داخلی کم باشد گردشگری ما رونق بسیاری خواد داشت به همین منظور ما باید باتوجه به زیر ساخت ها بتوانیم در این امر گام های مهمی برداریم.

فتحی افزود:هدف ما از شرکت در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری هتلداری و صنایع وابسته در کیش این است معرفی  خدمات و توانمدی های هتل درویش مشهد  با توجه به نزدیکی این هتل به حرم رضوی به گردشگران داخلی و خارجی است.


 گفتنی است : هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ، هتلداری و صنایع وابسته 5 الی 8 اسفند ماه 93 در جزیره کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار