سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد اعلام کرد که مسئولان تیم فرش آرا با آن لیدری که به بازیکن مشهدی تیم فردوسی فحاشی کرده است قطع همکاری خواهند کرد.

مجید مرتضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:نکته کلیدی بازی اشتباه داور در پذیرفتن گل سوم بود .اگر چه گل اول هم خطای روی قدرت بهادری گرفته نشد.اما تاسیساتی ها با ارامش به بازی پرداختند و نتیجه خود را گرفتند.

در صحنه اعتراض ما بازیکن تاسیسات پنالتی را به تیرک زد و در برگشت بار دیگر پاس داد که طبق قانون این خطا بود. داور اول که اصلا حواسش به این قضایا نبود و گل اعلام کرد. اما داور دوم نظر مخالفی داشت و خطای غیر مستقیم به سود تیم ما اعلام کرد. در این لحظه چند بازیکن تاسیساتی به سوی داور حمله کردند و با صحبت بین داوران گل پذیرفته شد. احساس می کنیم در حق تیم هایی مانند ما که به داوری اعتراض نمی کنند اجحاف می شود.

مرتضایی درباره حواشی پیش امده و توهین هوادران به مصطفی طیبی گفت:اینجانب مجید مرتضایی و البته مجموعه فرش آرا در طول دوران ورزشی همیشه اخلاق و احترام به بازیکنان و مربیان و داوران را در هر حال برخود واجب میدانیم. و در هر حال و به هر دلیل اهانت و توهین به داوران و بازیکنان علی الخصوص بازیکن همشهری خودم مصطفی طیبی که از افتخارات شهر و استان و کشور می باشد را ناشایست دانسته و شدیدا اعتقاد راسخ داریم که رسیدن به اهداف والای ورزشی و قهرمانی در سایه انجام امور غیر اخلاقی هرگز در قاموس ما جایی نداشته و پایبندی به این اصول همیشه بر من و باشگاه خوب فرش آرا بر هر قهرمانی ارجحیت داشته است. در حین دیدار با تیم تاسیسات متاسفانه اتفاقاتی افتاد که زیبنده شهر مشهد و علی الخصوص باشگاه اخلاق مدار فرش آرا نبود هر چند که به تماشاگران عزیزم حق میدهم که با توجه به نتایج اخیر و مشکلات داوری ناراحت باشند اما هرگز خط دهی برخی افراد برای شعار بر علیه داوران و یا بازیکن ارزنده خراسانی آقای مصطفی طیبی برنمیتابیم.

لذا بنده از داوران محترم و همچنین مصطفی عزیز عذر خواهی میکنم و امیدوارم در آینده و در تیمهایی که من مربی آن تیمها هستم شاهد این اتفاق نباشیم. در همین راستا از مدیریت محترم باشگاه در خواست میکنم که با لیدری که مسبب این جریانات بوده قطع همکاری نمایند.

برچسب ها: فوتسال ، مرتضایی ، فرش آرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار