شهردار منطقه 5 گفت: بسیج تمام نیروهای اجرایی با شعار محوری آسمان آبی – زمین پاک و تمرکز ویژه بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان همچنین تاکید بر خدمت‌رسانی هوشمندانه و اثرگذار به استقبال بهار 94 می‌رود.

پژمان پشمچی‌زاده شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه‌ هماهنگی اجرای طرح استقبال از بهار 94 اظهار کرد: این طرح یکی از اقدامات ارزشمندی است که هر سال به پاسداشت سنت حسنه ایرانیان در نظافت و آراستگی محیط زندگی در آستانه سال نو در قالب برنامه‌های عمرانی ترافیکی و خدمات شهری با بسیج تمام نیروها و امکانات اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ارایه خدمات مطلوب و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی از جمله اهداف مورد توجه در این طرح است و انتظار می‌رود تمام حوزه‌های اجرای و نواحی با در نظر گرفتن دقت و سرعت در اجرای برنامه‌های تامین رضایت شهروندان را فراهم می‌کند.

پشمچی‌زاده با اشاره به اجرای طرحهای عمرانی در 610 نقطه شناسایی شده افزود: در همین راستا طرح‌های عمرانی در قالب عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر بهسازی معابر پیاده‌روسازی ترمیم و مرمت دریچه‌ها سطح منطقه غرب با تجهیز اکیپ‌های تامین و رفاه شهروندان اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: در طرح استقبال از بهار 94 خیابان آیت‌الله کاشانی فردوسی شاهین و بزرگراه اشرفی اصفهانی محورهای منطقه شناسایی شده است که همزمان با اجرای برنامه‌های عمرانی ترافیکی و خدماتی در سطح محلات اقدامات گسترده و ویژه‌ای در این محورها اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 5 ادامه داد: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در تحقق آسمانی آبی و زمین پاک برنامه‌های گسترده فرهنگی آموزشی ترافیکی و همچنین زیست محیطی پیش‌بینی شده است که توسعه فضای سبز توزیع و کاشت نهال در منازل و معابر توزیع مخازن تفکیک پسماند در سطح مجلات آموزش تفکیک پسماند و غیره از جمله اقدامات است.

وی در پایان با تاکید بر این که بخشی از فعالیتهای طرح استقبال از بهار با محوریت خط سفید است گفت: ایجاد انضباط و نظم‌بخشی به ترافیک درصدر فعالیتهای بهاره ما قرار دارد و خط کشی منظم شبکه معبر شهری یکی از فعالیت‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهروند ، ارتقا ، آسمان آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار