هافبک 31 ساله منچستر سیتی اعلام کرد در فصل تابستان این باشگاه را ترک می‌کند و احتمالاً یک تیم ایتالیایی مقصد وی خواهد بود.

توره تابستان از سیتی می‌رودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، توره ملی پوش تیم فوتبال ساحل عاج و هافبک باسابقه باشگاه منچستر سیتی در حال سپری کردن 6 ماه پایانی قرار داد خود است و ظاهراً تمایلی به تمدید قراردادش ندارد.

یحیی توره در سال 2010 از باشگاه بارسلونا در ازای دریافت مبلغ 24 میلیون پوند به منچستر سیتی ملحق شد. سرمربی سابق توره حالا هدایت تیم اینتر میلان ایتالیا را بر عهده گرفته است و به نظر می‌رسد روبرتو مانچینی در انتقال این هافبک 31 ساله به سن‌سیرو جدی است.

البته باشگاه ایتالیایی باید پیشنهادی بیشتر از دستمزد فعلی توره که 200 هزار پوند در هفته است ارائه دهد.

توره برای تیم منچستر سیتی 152 بازی انجام داده و طی این مدت 45 گل به ثمر رسانده است.

وی همچنین دارای 95 بازی ملی با 19 گل زده برای تیم فوتبال ساحل عاج است.

*مهاجم سیتی به اینتر نمی رود

جان گوییدتی مهاجم ملی پوش سوئدی منچستر سیتی خبر انتقال به اینتر میلان را تکذیب کرده و گفت: درست است که در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد می‌توانم به هر باشگاهی ملحق شوم اما فعلاً به صورت قرضی در خدمت تیم سلتیک هستم و نمی‌توانم از هم اکنون برنامه 6 ماه بعدم را روشن کنم. زمانی به باشگاه سمپدوریا نزدیک شده بودم و در 15 جلسه تمرینی آنها شرکت کردم. اما هرگز گزینه انتقال به اینتر میلان مطرح نبوده است. با روبرتو مانچینی سرمربی اینتر آشنایی کامل دارم و او با راهنمایی‌های ارزنده خود به پیشرفت من در فوتبال کمک بزرگی کرد.

گوییدتی در ادامه افزود: فصل خیلی خوبی را در تیم سلتیک پشت سر گذاشتم و در پایان مهلت قرارداد قرضی‌ام درباره آینده حرفه‌ایم تصمیم گیری می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار