نمایشگاه دومین سالانه پرفورمنس‌آرت «مکعبی به نام زمین» با سرپرستی دکتر محمدرضا شریف‌زاده، پایان این هفته در نگارخانه آرته برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ نمایشگاه دومین سالانه پرفورمنس‌آرت «مکعبی به نام زمین» با سرپرستی دکتر محمدرضا شریف‌زاده، پایان این هفته در نگارخانه آرته برگزار می‌شود.

نمایشگاه دومین سالانه «مکعبی به نام زمین» با آثار یازده هنرمند،در روزهای پنجشنبه و جمعه چهاردهم و پانزدهم اسفندماه در نگارخانه آرته میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.کیوریتور این نمایشگاه دکتر محمدرضا شریف‌زاده است.

هنرمندانی که در این نمایشگاه به اجرای برنامه خواهند پرداخت، عبارتند از: سما صنیعی، رضا اسلامی، بعثت امامی، بهار توفیقی، نینا نقی‌زاده، شیرین خادمی، شعله فیض‌بخش،رضا لاهوتی، نازنین محمدیان خونساری، هادی یوسفی،رلی شمص.

همچنین دیگر عوامل برگزاری این نمایشگاه از این قرارند: بهار توفیقی (مترجم)، سما صنیعی و نازنین محمدیان خونساری (طراحان گرافیک).

یادآور می‌شود با توجه به این‌که هر اجرا تنها یک بار و طبق زمان‌بندی انجام می‌گیرد، بازدیدکنندگان موظفند به موقع در گالری حضور داشته باشند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه، می‌توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه، چهاردهم و پانزدهم اسفند، ساعت 16 تا 21 به نشانی بزرگراه کردستان جنوب، خیابان شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علیخانی، بیست‌متری گلستان،دوازده متری دوم، پلاک سه،گالری آرته مراجعه بکنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار