هرچند بورسیا دورتموند با تیم صدر جدول رقابت‌های بوندسلیگا 30 امتیاز فاصله دارد اما مارکو رویس در آرزوی قهرمانی همراه با دورتموند به سر می‌برد.

رویس در آرزو قهرمانی بوندسلیگا همراه با بورسیا دورتموندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت بورسیا دورتموند در سال‌های 2011 و 2012 قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را تجربه کرد اما در یک روند نزولی قرار گرفته و هم اکنون برای باقی ماندن در رقابت‌های لیگ فوتبال آلمان تقلا می‌کند.

بر اساس این گزارش مارکو رویس یکی از بازیکنان وفادار به تم دورتموند است که با وجود دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه‌های بزرگ اروپایی حاضر به ترک تیم فعلی خود نشده و در ابتدای فصل زمستان قرارداد خود با بورسیا دورتموند را تا سال 2019 تمدید کرد.

رویس بدون توجه به اختلافات 30 امتیاز بورسیا دورتموند با تیم بایرن مونیخ گفت: من ماندن در این باشگاه را انتخاب کردم زیرا خواستار رسیدن به قهرمانی بوندسلیگا با آن هستم دورتموند زادگان من است هر چه در توان داشته باشم برای قهرمان کردن بورسیا دورتموند به کار می‌بندم.

لازم به ذکر است بایرن مونیخ منچسترسیتی منچستریونایتد پاری‌سن ژرمن و رئال مادرید همگی در تلاش برای به خدمت گرفتن مارکو رویس بودند اما حتی پیشنهاد 25 میلیون یورویی هم نتوانست او را وسوسه کند و رویس همراه دورتموند باقی ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار