محمدحسن ابوترابی‌فرد در واکنش به اظهارات سخیف نتانیاهو در کنگره آمریکا گفت: جامعه جهانی کاملا با ظرفیت‌ها رو به کاهش صهیونیست‌ها آشنا شده و این زیاده گویی‌های اخیر نتانیاهو از ارزش و وزنی برخوردار نیست.

زیاده گویی‌های نتیانیاهو بی‌وزن و بی‌ارزش است/ بودجه در راستای اقتصاد مقاومتی بسته نشدبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخیف نتانیاهو در کنگره آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: به نظر بنده شرایطی که با آن روبه رو هستیم نشان دهنده انزوای تدریجی رژیم صهیونیستی در جامعه جهانی است این که رسما سخنرانی نتانیاهو در کنگره از سوی بسیاری از رجال سیاسی و دولتمردان آمریکایی مورد نقد و به نحوی محکوم می‌شود خود گویای فصل جدیدی است.

وی افزود: این که تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا جلسه سخنرانی نتانیاهو را ترک می‌کنند علایم بسیار مثبتی است و نشان از آگاهی تدریجی ملت آمریکا و نمایندگان آن‌ها از هزینه سنگینی که رژیم نامشروع صهیونیستی بر مردم آمریکا تحمیل کرده است، دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به زیاده گویی‌ها و گستاخی نتانیاهو در مورد جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: به گمانم اجرای عملیات‌های اخیر مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در سرزمین‌های اشغالی که بدون هزینه، تلفات سنگینی را به نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی وارد آورده که رژیم صهیونیستی از کمترین ظرفیت برای پاسخگویی به این عملیات برخوردار نبود دلیل روشنی برای تغییر موازنه قوا به نفع مقاومت اسلامی در منطقه باشد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان این که رژیم صهیونیستی نه تنها دیگر جایگاه نظامی خود را از دست داده بلکه اکنون مورد تهدید جدی قرار دارد و قدرت دفاع از منافع نامشروع خود را ندارد بیان داشت: جامعه جهانی کاملا با ظرفیت‌های رو به کاهش صهیونیست‌ها آشناست و این زیاده‌گویی‌های اخیر نتانیاهو از ارزش و وزنی برخوردار نیست.

ابوترابی فرد در ادامه با اشاره به هماهنگی بودجه 94 با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: بنده بودجه 94 را خیلی در راستای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نمی‌بینم، چرا که این بودجه همچنان در راستای شرایط حاکم اقتصادی کشور بسته شده است و ما نیاز به یک تغییر و تحول در نظام بودجه ریزی و هزینه کشور داریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: به اعتقاد بنده دولت و مجلس باید با یک عزم جدی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را مورد مطالعه قرار دهند و رفتارهای خود را در این جهت اصلاح و در جهت کوچک نمودن حجم دولت حرکت کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار